Skip to main content

Ik doe aan kickbox

 

Bij mij op de sportclub douchen we samen naakt na elke training.

In het begin schaam we ons wel om samen naakt te douchen maar na een tijdje deden we het gewoon zonder dat we ons schamen.

Bij elke training verheugen wij ons op douchen na de training omdat we ervan houden om aan elkaar te zitten.

Na de training gaan we gelijk naar de douche en we beginnen elkaar in te smeren met zeep aan elkaars billen zitten en we pijpen en trakker samen vaker af. En we neuken ook maar niet altijd.

De eerste keer dat dit gebeurde was toen 1 van de jongens vroeg "hoe voelt et aan om samen met een andere jongen af te trekken" we begonnen dus samen af te trekken en van het 1 kwam een ander

 

Wat is jullie ervaring?

Geen ervaring 

 


Is dit wat jongens doen tijdens het douchen? Wij meiden kletsen gewoon. Soms wel over titties en zo maar niet eens een de buurt van dit.


@gayniksmismee ik geloof dit ook niet echt wij als meidenteam douchen ook en maken grapjes inderdaad over onze borsten een keer maar thats it 


@gayniksmismee Echt niet alle jongens hoor.😂 Dit soort verhalen komen wel vaker langs hier. Het zal misschien wel eens gebeuren maar meestal is het fantasie gok ik. Ik heb het iig nog nooit meegemaakt. Heel af en toe een beetje ouwehoeren over rukken en seks maar dat was het dan ook wel.


Ik vind het een heel raar verhaal en geloof er niks van. Ik voetbal al heel lang en we douchen ook altijd naakt na de training of wedstrijd maar iedereen blijft van elkaar af en heb nog nooit iemand met een stijve gezien. 

We maken wel soms grapjes over piemels maar dat is het dan ook, dus ik denk dat je te veel fantasie hebt.


Reageer