Vraag

Douchen bij sport

  • 21 June 2021
  • 4 reacties
  • 1439 Bekeken

Badge

Ik moet douchen na voetbal maar ben altijd bang dat ik opeens een stijve krijg iemand hier ervaring mee? En heb je elkaars weleens afgetrokken tijdens het douchen waar iedereen bij was?

ps: jongen


4 reacties

Hee, ik denk dat het heel normaal is dat je dit krijgt. Dit kan komen doordat je juist bang bent om dit te krijgen. Als je dit echt zou krijgen zou het niet erg zijn want t is heel normaal, ik begrijp dat het schamend is maar probeer anders met je rug naar de rest te staan als het gebeurd of met een broekje te douchen. 
vraagje: val je op jongens of op meiden? (Dit zou namelijk een hoop verklaren)

 

Badge

Meisjes

Reputatie 2
Badge +2

Ik heb dit nog nooit meegemaakt en ook nooit bij anderen gezien, het gebeurt gewoon niet, je bent nog in zo'n drive van het voetballen dat je totaal niet bezig bent met seks en meestal door de kou buiten is je piemel extra klein juist, zelfs al zou ik hem half stijf proberen te maken om hem wat groter te laten lijken voordat de anderen de douche in komen lukt dat nog steeds niet. 

Reputatie 3
Badge +3

Ja ik zit op een hele rare sport gemaakt indoor barefoot tenis en daar moet je na de wedstrijd douchen ik heb Sleen maar jongens in mijn team ( ben teamlijder) en heb ze ALEMAAL stijf gezien en de helft al gerukt met pijpen nog maar 2 teamleden 

Reageer