Vraag

Douchen


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ga binnenkort op hockey maar ik durf echt niet met meisjes te douchen. Ik schaam me daar heel erg voor want dan gaan ze naar mijn tieten en mijn kut kijken en dan voelt het echt genant. Als je op een sport zit douch je daar? En zo ja kijken meisjes (of jongens) naar je?

11 reacties

Ten eerste is het niet verplicht om te gaan douchen. Ten tweede, wat maakt t uit als andere meiden naar je lichaam kijken? Jullie hebben immers hetzelfde lichaam toch? Gewoon douchen en niet teveel over nadenken. Die meiden daar zijn het overigens ook al gewend, maak je maar nergens druk om.
Op school douchen we na gym.
We kijken niet specifiek naar elkaar.
Gwn doen iedereen (niet iedereen als je precies wilt wezen) heeft dat, maar het wekt.
Hoi,

Ik heb zelf een jaar op hockey gezeten. Je hoeft echt niet te douchen als je dat niet wilt. Niemand zal je dwingen.
Trouwens, waarom denk je dat iedereen naar je borsten en vagina gaat kijken? Het zou hun boeien, hun hebben zelf ook borsten.
Vroeger op de basisschool ging ik ook altijd douchen met een onderbroek aan, dan kun je daarna een schone onderbroek aandoen. Of je gaat thuis douchen, wat mij de beste optie lijkt voor jou.
Meisjes en jongens douchen niet samen, zover ik weet. Je hoeft niks te doen als je je niet op je gemak voelt.

Hermione
Gebeurde bij mij op voetbal ook. Was eerste paar keer even ongemakkelijk, daarna doodnormaal.
Ik douche er nooit nee, maar veel meisjes doen het wel
Je hoeft echt niet perse te douchen als je dat niet wilt.
En alle andere meisjes hebben ook borsten hoor ;D
Xjes
Ik heb er totaal geen moeite mee, ik douche 2 x per week op school met jongens van mn klas, dan nog een paar keer per week na het sporten, ook met jongens waar ik tegen gespeeld heb en die ik niet ken.

Regelmatig blijven er vrienden van me slapen en dan douchen we ook vaak samen. Ik ga (thuis) al jaren bloot in de sauna met kinderen van goede kennissen en familie, sommige zijn jonger, andere iets ouder dan mij, zowel met jongens als meisjes.

Ik ga s zomers regelmatig met een vriendengroepje van jongens en soms meisjes naar het naaktstrand. Ik hou niet van witte billen in de zomer, dus vandaar. Vroeger gingen we met de hele familie, maar sinds vorig jaar ga ik met een paar vrienden. Het is gwn een gezinsstrand waar we naartoe gaan, dus enge types die naar je gaan loeren zie je daar eigenlijk niet. We waren per ongeluk wel een keertje op een “homo gedeelte van het naaktstrand” gekomen en daar werden we opvallend veel bekeken en liepen van die volwassenen steeds vlak langs ons. Toen zijn we daar maar weg gegaan.

Ik val op jongens, maar dat wil niet zeggen dat ik alle jongens check onder de douche en op het strand. Soms als ie echt leuk is check ik m, maar meestal let ik er niet eens op, zeker niet als je steeds met je eigen klas onder de douche staat.

Van meisjes word ik sws niet opgewonden, sommige van hen vinden het miss wel spannend om mij bloot te zien, maar ja, daar heb ik geen last van. Laat ze maar kijken, na een paar keer gaat de spanning er bij hen ook wel van af, denk ik.

Ik let eigenlijk niet eens op blote meisjes. Ik zie wel dat ze bloot zijn, maar wat moet ik er mee. Ik vind het niet bijzonders als iemand bloot is. Op zich zijn we allemaal toch soort van hetzelfde, tenminste alle jongens en daarnaast alle meisjes. Tuurlijk heeft de ene een grotere en de andere een wat kleinere piemel en met borsten zal dat niet anders zijn. Niks om je voor te schamen.

Ik kan me wel voorstellen dat niet iedereen er zo over denkt of dat je je onzeker voelt, maar volgens mij is dat helemaal niet nodig.
Voor mij heeft douchen, bloot in de sauna en naar het naaktstrand niks met seks te maken. Er is niks seksueels aan.
Pas als ik alleen met een leuke jongen ben, die mij ook leuk vind, dan zou het iets seksueels kunnen worden.

Je kunt altijd als het niet verplicht is, niet douchen daar en dan thuis douchen.

Dat gedoe met in je onderbroek douchen of in die speciale douchebroekjes lijkt me helemaal een gedoe. Dan moet je uiteindelijk die natte onderbroek toch ook een keertje uitdoen en dan moet je je afdrogen en dan pas kan je je weer aankleden. Nou dan kunnen ze toch ook naar je piemel kijken.
Bij ons douche iedereen en we kijken altijd naar elkaars lul we hebben na gemeten en iedereen van onze voetbal team heeft zijn lul langer als 18 centimeter daar worden we allemaal geil van en gaan we aftrekken niks om je voor te schamen dus
Niks om je voor te schamen jullie hebben allemaal hetzelfde lichaam ik douch ook gwn naakt met mn team en het zijn ook gwn jongens en meisjes soms blijf ik zelfs nog met een meisje en gaan we neuken...
Reputatie 4
Badge +1

Hoii, ik zit bij zwemmen dus ik douche altijd met badpak aan en zo maar we kleden wel gwn allemaal in de grote kleedkamer om. Daar is het heel gwn. Soms zitten we ook met de tegenstanders in de kleedkamer. Geen probleem

Reputatie 4
Badge +3

zit zelf op voetbal en als het kan dan altijd daar douchen, gewoon bloot.

mijn tieten zijn in basis niet anders dan die van de anderen, en ook die hebben een kutje. dus niets bijzionders

 

xx

 

Reageer