Skip to main content
Vraag

douchekop op vagina

  • 24 July 2024
  • 8 reacties
  • 779 Bekeken

hee meiden ik had een vraag is het normaal dat ik een douchkop op mn vagina zet want ik vind het heel erg lekker maar ik vroeg me af of meer meiden dit deden????

8 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ja doe ik ook! Alleen wij hebben een nieuwe douchekop die nie zo hard kan...

Reputatie 7
Badge +17

Ik ben een jongen maar ik heb gehoord dat veel meisjes dat doen inderdaad omdat ze dat lekker vinden

Groetjes mij @anoniemxv

Reputatie 2
Badge

Hey, ik doe dit ook, de douchekop die we hier hebben heeft 4 standen,Β  ik kom telkens klaar zonder dat ik met mijn handen en vingerens mijn vagina aanraak. Meisje van 14jΒ 

Badge

Jansje je kan de filter er uit laten halen zelf gaat die ook weer hard

Β 

Reputatie 1
Badge

Dat is niet raar ik doe het ook

Niet raar hoor! Dat doe ik ook weleens, dus je bent niet de enigste.

Liefs Anoniema

Reputatie 2
Badge +2

hee meiden ik had een vraag is het normaal dat ik een douchkop op mn vagina zet want ik vind het heel erg lekker maar ik vroeg me af of meer meiden dit deden????

Ik ben zelf een jongen alleen heel mijn gezin is nudist en aftrekken is bij bos normaal maar ik weet dat mijn Zus het doet! Ze heeft het een keer gedaan waar ik bij stond.

Reputatie 1
Badge

Jongens doen dat ook hoor!

Ik ben een Antilliaan jongen met een BBC en een dikke champion eikel. Als ik de massage straal dicht op mijn penis houdt...geeft het een lekkere tikkelende gevoel. Kan zo in 5 Minuten eenΒ  ejaculatie krijgen met een super orgasme. Top!πŸŒπŸ’¦πŸ™Œ

Reageer