Vraag

doorschijnende tepels


Badge

Ik ben een meisje 15 jaar en ik heb voor mijn leeftijd best grote borsten. Maar ik heb een probleem. Ik heb nog zegmaar van die kinder bh’s en daarin schijnen mijn tepels heel erg door en ze zijn heel erg gevoelig … weet iemand wat ik kan doen? Mijn moeder vind me te jong voor een echte bh


12 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Normale BH kopen😂

Badge

Mijn moeder vind me nog te jong voor een echte bh

 

Reputatie 2
Badge +2

Mijn moeder vind me nog te jong voor een echte bh

 

Hoezo en anders een zwarte

 

Reputatie 4
Badge +1

ander kun je zelf een bh kopen

Hey! Vervelend zeg. Zeg eerlijk tegen je moeder dat het doorschijnt; Dan weet ze het en kan ze er iets aan doen. Anders zeg je dat iedereen zo’n bh heeft. En dat jij er ook 1 wil. Andere koop je geen doorschijnende kleur, en doe je een zwart T-shirt aan bijvoorbeeld. Zodat het niet goed te zien is.

Hai!

ik heb juist het tegenovergestelde.

mijn moeder (ik ben twaalf) die wou samen met mij een bh kopen en doet er super leuk over. Ik vind het vreselijk. (Ik heb voor mijn leeftijd best grote borsten)

ik schaam me voor mijn borsten en ik voel me wel een meisje maar ik wil niet ouder worden. Ik heb het gevoel dat ik nog niet klaar ben voor groter worden en ouder worden en ongesteld worden en borsten rijgen.

had/heeft iemand dit ook?

 

liefss🦋

ander kun je zelf een bh kopen

Bh’s zijn duuuurrrrr

Mijn moeder vind me nog te jong voor een echte bh

 

Misschien denkt ze over die grote vrouwen bh’s??

Reputatie 2
Badge

je kunt aan je moeder gewoon vragen om bij de livera eens naar binnen te lopen ik snap dat ze van de hönkemuller denkt dat je nog te jong bent omdat ze daar nogal sexy bh's hebben daar ben ik ook nog niet aan begonnen bij livera hebben ze mooie tienermodellen die gewoon mooi afdekken ook hebben ze gewone normale bh's die niet te sexy zijn de bh's van livera zelf zijn niet heel erg duur en dus ook betaalbaar je kunt eens kijken op de site van livera ze hebben er echt leuke dingen en ze helpen je in de winkel echt goed ze geven goed advies en zorgen dat je een goede passende maat krijgt livera is totaal niet stripperachtig en echt tienervriendelijk ik draag die bh's nu ook al 4 jaar sinds mijn 9e echt een aanrader en zeg gewoon eerlijk tegen je moeder waarom je een bh wil ze zal het echt wel begrijpen en anders hebben ze ook nog altijd goede bh's bij de hema voor vrouwen die onder de 10 euro zijn als je het stiekem zou moeten kopen

 

 

doeiii 

Reputatie 3
Badge +2

Bh’s zijn juist alleen maar goed, het biedt de nodige ondersteuning. Het is niet perse leeftijdgenoten en je moeder heeft het zelf ook (prob)… als het echt niet mag kan je wc papier ofz in je topje doen en strakke shirts vermijden ;)

Reputatie 3
Badge +2

Ik ben 13 en ik heb ze dus 15 zou niet echt een probleem moeten zijn denk ik. Klasgenoten hadden al veel eerder bh’s dus je bent echt niet te jong. Je moet alleen ff je moeder overtuigen

Ik ben 13 en alle meiden uit mn klas dragen bh's, ik ben de enige die het biet draagt. Ik draag meestal alleen hemden.

Reageer