Skip to main content
Vraag

doorschijnende onderbroek

• May 18, 2025
  • 5 reacties
  • 973 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hi, ik ben vrijdag komen zwemmen bij een vriend van me. Ik had me er niet op voorbereid dus had niks meegenomen. Maar hij wou dus super graag zwemmen. Dus we gaan zwemmen ik ga in mijn onderbroek hij ook. Maar ik had een witte van ck aan, dus die scheen super hard door.  Maarja idk dacht ik toen want was me beste vriend. Maar ik zag duidelijk dat hij uit het zwembad echt aan het staren was naar mijn lul en ook in het zwembad was hij ineens touchy . En hij was dus ook in onderbroek dus zag letterlijk dat hij stijf was… wat nu? Moet ik daar nog beste vrienden mee zijn? Of over praten?

5 reacties

• May 18, 2025

Hallo,

je kunt er denk ik het beste over praten met je vriend. Hij is je beste vriend dus hij zal het wel begrijpen. En het is ook niet zo heel raar denk ik, ik ben een meisje maar ik heb (de meeste van) mijn vriendinnen ook gewoon bloot gezien. Maar als jij of hij zich daar ongemakkelijk bij voelt zal ik daar gewoon over praten, het lijkt me niet nodig om hierdoor gelijk je vriendschap te laten beëindigen.

Groetjes

Forum|alt.badge.img

Als ik je een tip mag geven. Praten erover wand dat is beter dan niks zeggen.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 18, 2025

Heey!

Zoals ik het lees, klinkt dat best ongemakkelijk. Ik snap dat je niet goed weet wat je ermee moet.
Als jij je er niet oké bij voelde dat hij zo keek en je aanraakte, dan is dat iets wat je best even met hem bespreekt. Je verdient het sowieso om je veilig en gerespecteerd te voelen, ook bij je beste vriend.

Mss bedoelde hij het niet slecht, maar het is wél belangrijk dat jij je grenzen kan aangeven. Praat er eens rustig met hem over en kijk hoe hij reageert. Als hij begrip toont en er respectvol mee omgaat, kan je vriendschap misschien gewoon blijven. Maar als hij het negeert of raar reageert, moet je jezelf afvragen of het nog goed voelt om zo close te blijven.

Succes, Ellen xx

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 18, 2025

Praat erover met mensen die je vertrouwd. Als je die niet hebt, bel dan met de kindertelefoon. Je kan het ook vragen aan je beste vriend, of hij er oké mee is.

Je kan het! Xxx

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 19, 2025

Hoi, bedankt voor de reacties. Ik vind vooral zo raar deze situatie omdat we elkaar best vaak naakt hebben gezien en merkte nooit een rare vibe.

Behalve nu dan, maar zie hem morgen weer dus ga er over praten