Skip to main content

Wie doet dit ook wel eens? 

Als ik klaar kom ga ik vaak nog een tijd door met rukken of wrijven met mijn handpalm over mijn eikel heel snel. Ik merk dat mijn orgasme dan een stuk langer duurt en zelfs heviger kan worden of er komt in korte tijd nog een tweede of zelfs derde orgasme wat soms nog lekkerder is dan het eerste. Er komt ook veel meer zaad uit lijkt het wel en het zit dan bijna tegen pijn aan maar is tegelijkertijd wel heel fijn ook. Nu zag ik op internet ook filmpjes van mannen die beginnen te  plassen (squirten) als het rukken of wrijven lang genoeg door gaat. Er komen dan meerdere straaltjes helder vocht uit (na dat hun sperma er al uit is gekomen dus).

Dit is mij nog niet gelukt maar ik wil dit ook graag eens ervaren. Mensen hier die dit kennen en wel eens gedaan hebben en tips hebben zodat het mij ook lukt? 😉

Nope ik niet. Maar als nij dit fijn vindt is het oke


Heb ik wel eens geprobeerd maar nog een keer klaarkomen is me nog niet gelukt. Het wordt dan veel te gevoelig en idd een beetje pijnlijk.


Het lukt me vaak wel om door te gaan maar ik doe dat rukken dan niet op de normale manier. Ik pak zeg maar met mn ene hand mn piemel vast en doe mn velletje over de eikel (eikel dus niet bloot) en dan wrijf ik met de binnenkant van mn andere hand heel snel over mn piemel en eikel. Mn voorhuid glijdt daardoor heel snel over mn eikel en dat toompje waar ik dan snel van kan klaarkomen. Net voor en tijdens het klaarkomen ga ik heel traag of stop ik zelfs bijna (edgen), maar als het sperma dan toch komt blijf ik juist doorgaan en ga ik  steeds sneller wrijven . Dan komt het orgasme in meerdere golfen en de ene golf voelt nog lekkerder dan de andere. Het komt dan voor dat ik nog eens opnieuw klaarkom of het wordt één groot en lang orgasme. Ik zie dus ook filmpjes van jongens die hiervan gaan plassen als ze zo gerukt worden maar dit lukt mij nog niet maar wil wel graag dat dat eens gebeurt. 😭😉


Ja, maak de laatste keer dat ik het probeerde lukte het niet haha 


Heb ik dus ook haha 


 Net voor en tijdens het klaarkomen ga ik heel traag of stop ik zelfs bijna (edgen), maar als het sperma dan toch komt blijf ik juist doorgaan en ga ik  steeds sneller wrijven. Dan komt het orgasme in meerdere golfen en de ene golf voelt nog lekkerder dan de andere.

Edgen lukt me prima en soms komt er ook straaltje voorvocht/prostaatvocht en dan kan ik wel doorgaan maar als er sperma komt heb ik ook meteen een orgasme. Dan nog doorgaan is gewoon te gevoelig en pijnlijk.  Dus wat jij beschrijft met die golven lukt me niet. Wel jammer zoals jij het beschrijft klinkt het wel erg lekker. Is het gewoon oefenen of heb je daar nog een trucje voor?

 


Ik heb daar filmpjes van gezien van Aziaten die dat zo doen. Een jongen wordt dan afgerukt of doet het bij zichzelf en als hij klaar komt komt spuit er eerst gewoon sperma uit. Dan gaat diegene door met rukken en dan echt heel snel over de blote eikel wrijven met de handpalm. Dan na een tijdje als dat lang genoeg gebeurt spuiten er straaltjes plas uit en dat gaat net zo lang door tot het stimuleren wordt gestopt. 

Ik heb het uitgezocht door instructies te volgen en sommige jongens zijn blijkbaar multi orgasmic (kunnen dus idd meer orgasmes snel achter elkaar hebben) net als meisjes. Droge orgasmes achter elkaar komt blijkbaar vaker voor (vooral als een jongen nog geen sperma heeft) maar bepaalde jongens en mannen kunnen ook snel achter elkaar komen met sperma wat veel moeilijker is. Prostaatorgasmes kunnen ook droog en vaker achter elkaar wat ik wel eens heb gehad maar natte orgasmes door te rukken is echt lastig. Zeker met plas squirten is echt oefenen denk ik.

Ik ben dus gaan proberen en ben zo ver dat ik wel merk dat als ik eerst ga edgen tot ik het niet meer kan houden en dan exact op dat moment stop, dan laat ik het eerste deel van het orgasme vanzelf komen tot de eerste straal eruit begint te spuiten terwijl ik mn hand stil houd. Dan pas ga ik weer rukken en ga dan steeds sneller. Dan wordt het orgasme eerst half geruiineerd en daarna veel heftiger doordat je weer  (sneller) gaat rukken en het duurt dan ook veel langer dan normaal. Het orgasme blijft bij mij aanhouden tot ik stop. Het wordt echt heel gevoelig op een gegeven moment dus daarom doe ik met velletje erover rukken ipv met blote eikel. Miss lukt t me daarom niet om te gaan squirten? Toch lijkt het soms of ik er dichtbij zit. 😅


Reageer