Vraag

doktertje ‘spelen’ met vriendin…

  • 31 January 2023
  • 3 reacties
  • 1526 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Hi,

ooit woonde ik ergens anders  en daar had ik een vriendin, niet als in verliefd maar gewoon vriendinnen. Maar zij had ook nog een ander vriendin, en eigenlijk switchte ze gewoon tussen mij en haar. Als het slecht ging tussen haar en die ander vriendin, dan kwam ze naar mij en dan gingen we naar haar huis om doktertje te spelen. Dan gingen we naar haar kamer en dan kleedje ze me uit. We deden alsof ik ergens pijn had en zij dat moest oplossen maar zij was eigenlijk een soort gemene heks. En ik geen het idee of ik nu verkracht ben of niet…dat is nu 2 jaar geleden . Ik ben gelukkig verhuisd.

groet, isabellie

 

Onnodige quotes verwijderd


3 reacties

Reputatie 1
Badge

Hay Isabellie, 

 

 

Ja ik vind deze wel een beetje moeilijk. Want ik weet moet wat is gebeurd, met die meisje en jij. Toen jullie "doktertje spelen". 

 

 

Heb ze je aangeraakt (op plekken wat mensen niet zomaar aanraken)? Zoja dan is het wel verkracht. 

 

 

Zoniet dan is het geen verkracht. Je kan altijd met De Kindertelefoon bellen/chatten. Bellen kan je 0800-0432 (kan anoniem). Chatten kan elke dag om 11:00 tot 21:00. 

 

Daar kan je beter uitleggen wat er is gebeurd ALLEEN ALS JE HET WILT.

 

 

Groetjes

 

 

Reputatie 3
Badge +2

Hey hey!! 

Ik heb dit vroeger ook meegemaakt. Ik heb contact terug gezocht met die vriendin en het uitgepraat. Nu zijn we gewoon beste vriendinnen. En als er iets is helpen we elkaar. We hebben onlangs nog doktertje gespeeld 😅. Dus nooit te oud ervoor! We vonden het alle 2 goed. En nu wanneer ze dat wilt doen we het. Maar soms spreken we ook gewoon af :) We kunenn elkaar alles vertellen en zijn er altijd voor elkaar :) Dus als er iets is mag je altijd reageren!

 

En als ik je kan helpen mag je ook sturen!

 

Groetjes <3

lunatjeee.xoxo

Reputatie 7
Badge +4

Hi,

ooit woonde ik ergens anders  en daar had ik een vriendin, niet als in verliefd maar gewoon vriendinnen. Maar zij had ook nog een ander vriendin, en eigenlijk switchte ze gewoon tussen mij en haar. Als het slecht ging tussen haar en die ander vriendin, dan kwam ze naar mij en dan gingen we naar haar huis om doktertje te spelen. Dan gingen we naar haar kamer en dan kleedje ze me uit. We deden alsof ik ergens pijn had en zij dat moest oplossen maar zij was eigenlijk een soort gemene heks. En ik geen het idee of ik nu verkracht ben of niet…dat is nu 2 jaar geleden . Ik ben gelukkig verhuisd.

groet, isabellie
mag ik vragen wrm je dnekt dat je verkracht bent? of is dat te erg om te zeggen??

 

Onnodige quotes verwijderd

 

Reageer