doktertje spelen meiden

  • 24 December 2021
  • 4 reacties
  • 2252 Bekeken

Badge

Ik heb een vraag voor de meiden hebben jullie vroeger ook doktertje gespeeld toen je klein was 

zoja hoe ging dat 

 


4 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Ja ging ik dierenartsJe spelen en dan als ik mijn knuffels beter had gemaakt gooide ik ze weer van de trap en ik ging met verband enzo vriendinnen van mij beter maken🤣

Ik heb het zelf veel gedaan, ik deed het op de zolderkamer op bed. Had gwn wat voelen. Had een aantal instrumenten en handen. Vaak gingen er wel wat kleren uit. De beste was dat zij naakt was en ik aan haar mocht zitten 15 jaar.

Badge

Ik heb een vraag voor de meiden hebben jullie vroeger ook doktertje gespeeld toen je klein was 

zoja hoe ging dat 

 

We deden elkaar dan onderzoeken en dan moest de patiënt naakt zijn, maakte niet uit of het met een jonge of een meisje was. Aan de plek van probleem moest dan ook een smaak test gedaan worden, en vaak hebben we wel eens seks gehad ookal waren we 6, was wel heel leuk

Badge

Ja ik herriner het me nu weer ik heb dit een keer in me leven gedaan en dat was meteen de laatste ik was de patiënt ik was zeven of acht het zelfde als haar maar als nog is vroeg waarom ze het deed maar ze gaf geen antwoord

Reageer