doktertje spelen

  • 15 April 2023
  • 4 reacties
  • 1853 Bekeken

Badge

hoi allemaal,

Ik wil graag iets vertellen want ik ging toen ik klein was altijd met me neefje logeren en toen gingen we een hut maken en dan daarin doktertje spelen.  Ik was dan meestal de doktor en dan deed ik ondergoed van me moeder aan en dan keken we gwn naar elkaars geslacht enzo en dan stopte we weer. Maar tijdje later gingen we challenges doen, dan moesten we steeds een ding voor elkaar bedenken  en dan gingen we verder dan alleen kijken. 

is dit raar?


4 reacties

Badge

Het is incest ik hoop dat je het niet meer doet want het is strafbaar, als je het wilt doen doe dan met goede vriend of hij wilt experimenteren met ddw vragen en dan steeds pikanter.

Reputatie 2
Badge +1

Dit is niet incest hoor.. iets tuss n neven en of nichten.. wel tussen broer en zussen iets met seks dan. Gewoon elkaar bloot zien is nooit strafbaar of seks  als het vrijwillig is . 🤔

Ik heb wel zoiets ook gedaan met mijn nichtje….

(tekst aangepast door de Kindertelefoon wegens forumregel 10)

Je vraagt of het raar is… Mijn antwoord hierop is dan ja! 

Het is nooit goed om iets met familie te willen doen/proberen, ook niet als je elkaar heel aardig vind.

@Alphaboy het klopt niet helemaal wat je zegt… jij zegt dat dit geen incest is, maar dit is echt wel zo hoor.

Incest is geslachtsgemeenschap tussen bloedverwanten, en dus zelfs strafbaar

Reputatie 7
Badge +4

Hallo allemaal,

 

Wat goed dat jullie hierover discussiëren! Maar de informatie die gegeven wordt klopt niet helemaal.

Incest is in feite geslachtsgemeenschap tussen familieleden en dat is in Nederland niet verboden! Wat wel verboden is, is seksuele handelingen tussen een volwassene en een minderjarige, of dat nu wel of geen familie is.

En het is in Nederland ook verboden om te trouwen met een naaste bloedverwant: met een (groot)ouder, een kind of een broer/zus

Hopelijk geeft dit wat duidelijkheid.

 

Groetjes,

Britta van de Kindertelefoon

Reageer