Skip to main content

Hai, kan je deze vragen beantwoorden?

  1. Meisje of jongen?
  2. Hoe oud?
  3. Doet masturberen pijn?
  4. doet seks pijn?
  5. hoe oud vind jij dat iemand moet zijn voordat je seks hebt?
  6. Toen je ontmaagd werd was de jongen/het meisje voorzichtig?

dankjewel!

Hai, kan je deze vragen beantwoorden?

  1. Meisje of jongen? jongen
  2. Hoe oud? 14
  3. Doet masturberen pijn? als je het goed zou dat niet zo moeten zijn
  4. doet seks pijn? geen idee
  5. hoe oud vind jij dat iemand moet zijn voordat je seks hebt? als je er klaar voor bent
  6. Toen je ontmaagd werd was de jongen/het meisje voorzichtig? ben niet ontmaagd

dankjewel!

 


  1. Meisje of jongen? Meisje
  2. Hoe oud? 17
  3. Doet masturberen pijn? Als het goed is niet. Als je gewoon in de goede mood bent en geen gekke of hele ruige dingen doet, zou het geen pijn moeten doen.
  4. doet seks pijn? Vooral de eerste keren is het belangrijk dat je partner een beetje voorzichtig doet. Uiteindelijk ken je elkaar goed genoeg om het voor allebei aangenaam te houden. Ik heb zelf nooit echt veel pijn ervaren. En als je ongemak ervaart, moet je dat gewoon aangeven. Daar leer je met z'n tweeën weer van.
  5. hoe oud vind jij dat iemand moet zijn voordat je seks hebt? Tja, dat hangt niet per se van leeftijd af maar van meer van je mentale/sociale ontwikkeling en soort relatie. Ik vind mezelf best wel volwassen en had al ruim een jaar een serieuze relatie m'n vriendje toen we het voor de eerste keer deden. Ik was ± 16,5 . Eigenlijk best wel jong maar het gaat om meer dan leeftijd.
  6. Toen je ontmaagd werd was de jongen/het meisje voorzichtig? Zeker, hij is echt een lieverd.

Hai, kan je deze vragen beantwoorden?

  1. Meisje of jongen?
  2. Hoe oud?
  3. Doet masturberen pijn?
  4. doet seks pijn?
  5. hoe oud vind jij dat iemand moet zijn voordat je seks hebt?
  6. Toen je ontmaagd werd was de jongen/het meisje voorzichtig?

dankjewel!

  1. Meisje 
  2. 16
  3. nee
  4. nee, tip: je moet goed nat zijn of het meisje goed nat maken
  5. Zodra je er klaar voor bent
  6. ja we waren beiden voorzichtig omdat het de eerste keer was voor ons beiden

1.jongen
2.18
3.nee
4.nee niet tever gaan
5. legaal is het vanaf 16 maar pas wel op of je partner/vriend er klaar voor is.
6. nou nee maar ik zei tegen hem dat dat oke was


Reageer