Vraag

doet de eerste keer pijn

  • 20 January 2024
  • 12 reacties
  • 792 Bekeken

Reputatie 1
Badge +3

Hoi ik ben een meisje van 12 jaar ik wil seks maar doet de eerste keer pijn en waar kan het het best best alvast bedankt voor de reacties 


12 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Dat ligt aan jou en aan de jongen. Ik heb bijvoorbeeld een best grote lul van 16.5cm en dat kan echt wel pijn doen, maar als je ouder wordt zal dit wel minder worden.

Reputatie 1
Badge +3

Bedankt ik kan je wel zeggen dat ik al sinds ik 10 ben aan het puberen ben 

Reputatie 2
Badge

Hoeft niet als je een vriendje met een nog kleine piemel hebt en je, beiden zittend op je knieën, zijn stijve piemel bij je binnen brengt. Je kunt dan zijn billen vastpakken en duwen en sturen en zo zelf bepalen waar en hoe vaak, hoe diep en hoe hard hij bij je binnenkomt. Natuurlijk wel als je afgesproken hebt dat hij niet zelf stoot. Daar zorg jij voor met jouw handen. Jij bepaalt zo alles zelf en hebt zo alles in eigen handen!

Reputatie 1
Badge +3

Ja ik vind het prima als hij dat doet en nee heeft is al 18 dus denk niet dat hij nog een kleine heeft 

Reputatie 2
Badge

Cavier, je laat me heel erg schrikken! Sex met een jongen van 18 moet je niet willen. Hij pleegt dan een strafbaar feit en een pedofiele daad. En het is ook niet goed voor jou. Het leeftijdsverschil is veel te groot. Hij is al volwassen en jij een beginnende puber. Zoek a.u.b. een vriendje van je eigen leeftijd met wie je kunt experimenteren, want dat hoort er wel gewoon bij op onze leeftijd!

Als je sex met hem hebt, zul je waarschijnlijk ook niet zelf het initiatief hebben èn als meisje bepalen wat er gebeurt (zelf zijn stoten in je sturen en en de diepte en hardheid ervan bepalen), want hij is een grote kerel van 18 en jij een meisje van 12. Dan heb je wel pijn en dat wil je niet!

Reputatie 1
Badge +3

Ik snap wat je zegt @Ibe14 maar ik kan hem vertrouwen en hij mij dat ik zeg wat ik wel en niet fijn vind 

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Cavier

We lezen dat je seks met een volwassene wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk door het grote verschil in leeftijd een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  Wellicht ook goed om te weten dat het strafbaar is als je onder de 16 jaar seks hebt met iemand die al volwassen is. Dat kun je hier nalezen. https://www.vraaghetdepolitie.nl/dwang-en-seks/misbruik/wanneer-is-seks-strafbaar.html

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl

 

Groet,

Babs van de Kindertelefoon

 

Reputatie 1
Badge +3

Ja ik weet dat het volgens de wet niet mag maar ik mag ook niet werken en dat doe ik ook 

Reputatie 2
Badge

@Cavier Als het ontdekt wordt dat jullie sex hebben gehad dan is jouw vriend getekend voor zijn hele verdere leven. Hij krijgt een strafblad, komt in het register van zedendelinquenten, kan heel veel beroepen niet meer uitoefenen en komt misschien wel onder (tijdelijk) toezicht. Verder reageren heel veel mensen bijzonders aggressief op pedos. Misschien jouw familieleden wel. Hij zal verder zijn vrienden verliezen en grote problemen met zijn eigen familie krijgen. En dat alles gaat jou onvermijdelijk ook raken! Jullie sex kan dus hele grote gevolgen hebben. Doe het daarom niet!!! Als je het niet doet voor jezelf doe het dan voor hem!!!

Reputatie 1
Badge +3

En waarom zou het bekent worden en ik heb het voor de zekerheid aan mijn moeder gevraagd en het mag zolang ik het ook fijn vind en zijn vrienden stelde het aan hem voor en hij wouw het heel graag 

Reputatie 1
Badge +3

 

Reputatie 1
Badge +3

 

Als je sex met hem hebt, zul je waarschijnlijk ook niet zelf het initiatief hebben èn als meisje bepalen wat er gebeurt (zelf zijn stoten in je sturen en en de diepte en hardheid ervan bepalen), want hij is een grote kerel van 18 en jij een meisje van 12. Dan heb je wel pijn en dat wil je niet!

Als je je afvraagt of ik het niet erg vind nee dat vind ik niet 

Reageer