Doen jullie weleens challenges?

  • 19 November 2022
  • 19 reacties
  • 2197 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Hey, ik en mn bff kregen pas een lijst met tientallen 'sexy’ challenges van haar zus en haar vriendinnen. Voor elke opdracht kon je dan een bepaald aantal punten verdienen, afhankelijk van welke je kiest. Ze weten wel dat we een beetje experimenteren en wat durven en daarom leek het hun wel wat voor ons. Ik kende het idee van dit soort opdrachten of spelletjes nog niet... Sommige lijken me best leuk maar sommige ook best eng. Zijn er mensen die zoiets wel eens gedaan hebben en hoe ging dat?

Liefs vosje


19 reacties

Reputatie 2
Badge +1

ik heb er nog nooit van gehoord maar kijkt me wel interesant eigenlijk

Ik vind NNN al een hele challenge.

Reputatie 7
Badge +17

Ik vind NNN al een hele challenge.

Haha ja. Kun je het nog volhouden dan? Heb het vorig jaar geprobeerd, dit jaar niet meer. 😅

@tim16 


Ik vind het wel echt moeilijk idd. Vanochtend ging het maar net goed. Maar gelukkig zit ik er nog steeds in, ik hoop dat ik het de rest van de maand kan volhouden.

Reputatie 7
Badge +17

@Kawai tenshi 


Lekker bezig, dan hoef je nog maar 10 dagen. Ik heb het vorige keer niet eens 10 dagen volgehouden😂

@tim16 


Zekers, vorig jaar had ik 16 dagen. En daardoor heb ik nu ook een nieuw persoonlijk record.

Reputatie 7
Badge +17

Nice. Mijn record is maar 7 dagen. Succes nog 😄

jammer jongens om te horen dat jullie gefaald zijn 😂, persoonlijk denk ik er nieteens meer aan, kan ook komen omdat ik mentaal een beetje anders voel en het een beetje tijdsverdrijf is. savond aan je heilige henk sjorren, heb heus wel wat beters te doen ahahahaha

Reputatie 7
Badge +17

jammer jongens om te horen dat jullie gefaald zijn 😂, persoonlijk denk ik er nieteens meer aan, kan ook komen omdat ik mentaal een beetje anders voel en het een beetje tijdsverdrijf is. savond aan je heilige henk sjorren, heb heus wel wat beters te doen ahahahaha

@Kawai tenshi zit er nog steeds in, ik doe dit keer niet mee dus dan kun je ook niet falen haha

Ik zou nu niet zonder kunnen. weet niet of dat erg is maar ja, het is niet anders 😄

Reputatie 6
Badge +4

Hai allemaal,

 

jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven?

 

Groeten,

Britta van de Kindertelefoon

Reputatie 4
Badge +4

Ik vind NNN al een hele challenge.

Hallo @Kawai tenshi 

@vosje_09 is een meid, en begrijpt dus waarschijnlijk niet wat No Nut November is. Hierom is dit iets wat je beter in een individuele post kan doen.  
Dan krijg je ook geen problemen omdat je off-topic gaat…

 

Reputatie 5
Badge +3

Ik wist inderdaad niet wat nnn challenge was maar mn broer kende het wel.  Dat is toch anders dan zo'n lijst als die mn vriendin en ik kregen….

@Jowii ja er staan ook interessante dingen op haha

Reputatie 1
Badge +1

ik ben eigenlijk wel benieuwd welke dingen haha. Of wil je dat niet zeggen?

Reputatie 4
Badge +3

Grappig, vaak heb ik al wel wat gezien maar deze challenges nog niet. Of ze sturen ze niet naar mij ;-)
Ben wel nieuwsgierig wat je allemaal moet doen dan

 

xx

R

Reputatie 5
Badge +3

@rox en @ikbentomniet ik kende het ook niet, volgens mij hebben die zus met haar vriendinnen het zelf bedacht. Ik zal m binnenkort ff opzoeken en er paar overtypen. Sommige die er op staan vindt ik me echt te jong voor...

Liefs vosje

De lijst met Challenges is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel  9d:

Het plaatsen van of vragen om uitdagingen of opdrachten is niet toegestaan.

Anne - De Kindertelefoon

Reputatie 4
Badge +3

@vosje_09 

De lijst is weg maar ik ben best nieuwsgierig

xx

Rox

Reputatie 5
Badge +3

De lijst met Challenges is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel  9d:

Het plaatsen van of vragen om uitdagingen of opdrachten is niet toegestaan.

Anne - De Kindertelefoon

Ah sorry, die regel wist ik niet meer. Ik had het niet geplaatst om anderen uit te dagen maar snap wel dat het toch niet mag.

 

Liefs vosje

Reputatie 7
Badge +5

Ik vind NNN al een hele challenge.

Niet te doen zelfs

Reageer