Skip to main content

.

nee, vgm doen alleen mensen die eraan verslaafd zijn dat want op school is het moeilijk te verbergen dat je het doet


Hoi xxanoniemje ik zelf doen het ook nie op school maar ik vroeg het me af


1 keer op de wc gedaan maar daarna nooit meer.


Één keer in  één van de urinoirs   gemeenschappelijke mannen   wc bij de gymzaal . Dat komt 7  dagen niet gespoten😂  ik was ervoor zwaar grieperig met koorts🫥 ..  De maandag weer op school eerste uur gymles  9 uur. Ik had dikke blauwe testikels,  een stijve  en was mega geil.

De andere jongens waren al aan het rondjes rennen WARM UP. Ik zei tegen de sportleraar dus eerlijk de reden en  dat het weg  ging als ik me effe af gaat trekken. Hij reageerde super begripvol.. met ik zie ook  dat je een erectie heb in je  dunne Adidas broekje. Goed plan dan is je piemel weer slap.  Na 10  minuten snel handkarren ging ik ejaculeren💦 . Kwam hij toevallig  iets te vroeg  binnen in de toiletruimte. Dus op het moment van het orgasme kon het niet méér stoppen.. het was ook veel de cumload 😳 Met de mededeling  dat hij het wat lang vond duren en bezorgdheid of ik Okay wel was . Gelukkig reageerde hij heel relax..  Even kort hygiëne regels :  maak je penis schoon met wat water onder de kraan  en   wasgel.. droog het daarna  met een papieren tissue .  Ik veeg met een doekje jouw sperma wel weg  wat ernaast de urinoir is gekomen 


Hoi @Junaaaaaaa,

 

je kunt gemakkelijk op de wc jezelf aftrekken in de pauze of na je laatste uur ofzo, dus voordat je naar huis gaat. Zolang je alles maar netjes achter laat lijkt mij dat er niets aan de hand is.

Kijk, ik heb wel eens een keertje gezien dat een jongen zijn sperma tegen de deur had gespoten en das niet echt fris natuurlijk. Dat hoort niet. Ik heb het toen maar weggehaald met een papiertje en in de wc doorgespoeld.

Ik doe het zelf niet vaak, maar ik heb me in de toetsweek wel eens afgetrokken tussen een paar toetsen door. Ff, lekker ontspannen…

 

Eén keertje had ik me na gym onder de douche afgetrokken. Ik was het niet echt van plan, maar ik was samen met 1 andere jongen als laatste in de douche en hij maakt er een soort running gag van om expres tegen me aan te botsen en meestal gebeurde er niks, alleen toen kreeg ik een halve stijve vlak voordat ik mijn hokje in ging en hij een ander hokje. Ik stond achter een douchegordijn en wilde van mijn inmiddels stijve af, dus trok ik me snel af. Ik spoelde netjes alles weg, maar het lukte me niet om weer slap te worden en de volgende klas kwam al bijna dus ik ging uit de douche en deed alsof er niks aan de hand was. Hij zei ook niks, maar keek wel de hele tijd naar mij en ...ja daar vooral naar. I guess it was his lucky day.

Dus, ik weet dat jongens zich soms wel aftrekken op school, maar niet super vaak volgens mij. Het kan dus wel zonder dat het op hoeft te vallen.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

 


Reageer