Vraag

doel aftrekken

  • 28 February 2023
  • 8 reacties
  • 398 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4
  • Praat goed mee
  • 137 reacties

He 

ik heb een gek idee 

zo vaak mogelijk klaarkomen (met aftrekken) op 1 avond. 
heeft iemand tips of tricks.

of heeft iemand een ander leuk idee als doel om te doen 


8 reacties

Reputatie 2
Badge +1

uh

Nou ik zou het gewoon niet doen want lijkt me uiteindelijk nie echt fijn meer. 

maar als je tips wilt, buttplugje in je kontje stoppen. Dat maakt het echt zoveel beter. En uhm, verder zou ik het niet weten.

(ik heb dr een van siliconen van bol.com, in het zwart van t merk banoch (de buttplug trainer groot, die is 2,9 cm in diameter op t dikste punt). als je in de winkel een cadeaukaart koopt kan je zo betalej zodat je ouders geen afschrift op je rekening zien.)

 

ohhja en als ander doel?

Misschien zo snel mogenlijk klaarkomen? 

of buiten klaarkomen (in t bos als niemand t ziet ofzo). 

Of in een openbare ruimte klaarkomen (wc hokje op school of ergens ander ofzo. Vinden sommige ook geil omda t spannender is.

 

hoop da je dr iets aan hebt.

Reputatie 7
Badge +17

Met zo vaak mogelijk ben je wel snel klaar denk ik. Maar daar kom je vanzelf wel achter 😉

 

-onnodige quotes verwijderd-

Ik denk als je zo snel mogelijk doet dat je dan snel klaar bent, en met zo vaak mogelijk dat je tussen de 5 en 10x hebt denk ik. Maarja, heb t nog nooit geprobeerd hahaha. 

 

 

maar als je tips wilt, buttplugje in je kontje stoppen. Dat maakt het echt zoveel beter. En uhm, verder zou ik het niet weten.

 

(Ps. Voor de mensen die trouwens een buttplug hebben en dit lezen, pls kijk ff mijn topics hierover en doe even de vragenlijst als je wilt.)

Reputatie 7
Badge +17

Het meeste dat ik ben klaargekomen was iets van 5 keer op 1 dag maar dat was wel over de hele dag en niet op 1 avond. En ik was die hele dag ook heel geil eigenlijk.😄 In 1 avond zou met dat niet lukken denk ik

Hele dag geil zijn is wel leuk ja, ben ik alleen als ik een buttplug inheb hahaha. Ben zelfs n keer n halve week best wel geil geweest door dat ding. Geweldig

Hele dag geil zijn is wel leuk ja, ben ik alleen als ik een buttplug inheb hahaha. Ben zelfs n keer n halve week best wel geil geweest door dat ding. Geweldig

Verwijd dat je anaal niet? En je spieren om het poepen In te houden?

-onnodige quotes verwijderd-

Neehoor, ik heb maar een kleine buttplug. Het dikste punt is 2.9 cm. het dunste stuk (Dus het stuk dat in de opening van je anus zit), is minder dan 1 cm. dus daar wordt je anus niet slapper van hoor.

Reageer