DDD Distroy Dick December
op 1 december ruk je 1x , op 2 december, 2x enzo voort, dus op kerstdag moet je 25 x rukken
Wie heeft er ooit al meegedaan aan DDD en zo ja, hoever ben je toen geraakt ?
DDD Distroy Dick December
op 1 december ruk je 1x , op 2 december, 2x enzo voort, dus op kerstdag moet je 25 x rukken
Wie heeft er ooit al meegedaan aan DDD en zo ja, hoever ben je toen geraakt ?
Hey, ik denk dat ik op uiterlijk 2 december afhaak. Lijkt mij super ongezond ik houd de boel liever heel. Beter om het gewoon maar bij het huidige 'schema' te houden wie bedenkt dit eig ook je wilt toch geen organen "destroyen" . Beter van niet! Liefs, Tover xxx
Nee nooit gedaan
Heyy,
Vind al die niet of wel masturberen uitdagingen echt onzinnig want was is het doel er nou van? Sowieso lijkt 25x op 1 dag masturberen mij niet echt gezond om te doen ik vind 2 of 3x al heel veel.. Dus nee heb dit nog nooit gedaan en ga het ook nooit doen!
Groetjess, ItsJustMe :)
Kan denk ik alleen door prostaat stimulate en veel glijmiddel anders doet je piemel te geen pijn na 10 x mastruberen
Lijkt me wel een keertje grappig. Maar dan dat ik de eerste 10 dagen 1x doe de volgende 10 dagen 2x per dag enz. Anders word het wel te veel ja
Ga wel mee doen met no nut november denk ik
Groetjes
Lijkt me fysiek onmogelijk. En dan nog, wie heeft er nou tijd om op oudjaarsdag 31x te gaan rukken?
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.