Vraag

dingen met vrienden doen

  • 15 August 2021
  • 6 reacties
  • 1515 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ga binnenkort met 2 vrienden logeren en de vorrige keer deden we steeds van 1 op 10 dat je een ijsblokje bij de lul moet doen maar hebben jullie nog meer van die leuke opdrachten om te doen mag van alles zijn? En of hebben jullie leuke vragenlijsten die ik aan hun kan vragen ? En hebben jullie zelf ervaring met dingen met vrienden doen kwa die challenges enzo ? Alvast bedankt :)


6 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Voor de challenges heb ik geen idee want heb zoiets helaas niet meegemaakt hahahah… maar voor de vragen kun je bv vragen stellen over hun lul, mocht je willen weten hoe die eruit zien… of gwn geile dingen over rukken en dat soort dingen. Idk of je iets specifieks van ze wil weten? Daar zou dit soort iets ideaal voor zijn whahahha, anders zou ik gwn random geile dingen vragen

Reputatie 7
Badge +5

Hebben jullie elkaar wel eens naakt gezien? Zo nee dan wordt het best lastig, als het “normaal” is dat jullie elkaar naakt zien kun je heel veel dingen bedenken

Ja we hebben elkaar al vaak naakt gezien :)

Reputatie 7
Badge +5

Oké je zou doen durven of waarheid kunnen doen of als jullie alleen zijn gewoon de hele dag naakt zijn. Of een (bal)spel en dat de verliezer elke keer een kledingstuk uit moet trekken. Als het kan vragen wie er naakt een rondje door de tuin durft te lopen enz.

Badge

Jullie kunnen elkaar aftrekken of pijpen

Reputatie 1
Badge

Als er ook meisjes zijn idd dat bal spel en dan bij dat meisje als ze helemaal naakt is miss je lul in haar steken. Vinden jullie vast allebei lekker 😉

Reageer