Vraag

dingen laten zien op omegle

  • 28 May 2020
  • 6 reacties
  • 1070 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Zoals mijn user naam al aangeeft hebben ik een speciaal talent. Wanneer ik alleen thuis ben vind ik het super geil om deze te laten zien op Omegle. Zoals morgen avond is iedereen de deur uit en zit mij nu al te verheugen. 

Ik kan hele grote en gekke voorwerpen en dildo's inbrengen. Vooraf vraag ik altijd of iemand het wilt zien en wanneer de andere dat wil laat ik het zien. Ik hou ervan de reacties te zien en te weten wat de ander ervan vindt. 

Zijn er meer forum leden die regelmatig dingen laten zien op Omegle en wat laat je dan zien. Met welke rede doe je het dan bijvoorbeeld voor de kick of verveling of juist geilheid? 

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!


6 reacties

Reputatie 1
Badge +4

Wil wel kijken

Maar durf niet 

Geef 1 reden waarom ik zou moeten kijken naar jou 

Het lijkt me best geil om jou bezig te zien 

Maar weet niet hoe je op Omegle heet

ik zou je ook wel eens willen zien!!!

meestal show ik mijn stijve (vrij groot) maar laat mn gezicht nooit zien voor als iemand t aant opnemen is…  ik ga er als ik geil ben en alleen natuurlijk

boibanana

Reputatie 2
Badge +3

Ik doe het alleen als ik echt geil ben  aar zou het wel willen zien

Jongens contactgegevens is strikt verboden​​​​​​​ op het forum. Leer dat nou is ff.

Reputatie 2
Badge +3

@Lotje15  mag ik vragen waarom bij je profiel staat dat je ene meisje bent en je naam ook

Maar zegt dat je een jongen bent

Ik ben een jongen van 17 en hoop niet dat ik jullie nu teleurgesteld hebt. Ik heb geen accounts bij de bekende sociale media.  Daarnaast mogen we via hier geen gegevens uitwisselen. 

Reageer