Skip to main content
Vraag

dingen in mn kut steken

• December 9, 2020
  • 12 reacties
  • 4964 Bekeken

Hi,

Dit gaat miss een beetje raar klinken maar ik zou graag iets in mn kut steken maar ik heb schrik dat het veel pijn gaat doen, hebben jullie tips.

12 reacties

• December 9, 2020

hoi,

begin klein, maar pas op dat het weel veilig is !! 

het handigste vind ik: met je vingers, je kunt met je pink beginnen en het zo opbouwen.

maar ben alsjeblieft voorzichtig!

• December 9, 2020

ja zal ik zeker doen en bedankt voor je reactie

• December 11, 2020

Ik snap wat je bedoeld, echter is het niet veilig om zomaar vanalles er in te stoppen. Je vingers kan maar andere dingen kunnen scherp of gevaarlijk zijn. Misschien kun je het niet scherpe voorwerp in een condoom doen en dan in je stoppen. 

• December 15, 2020

Gebruik een bevroren frikandel

• December 17, 2021

Gebruik in elk geval GEEN NAGELLAK!😭😭😖😖 want dat brand en doet MEGA VEEL PIJN! Dus je bent gewaarschuwd!

groetjes , McKanzie

• Net nieuw
  • September 18, 2024

Ik gebruik meestal me vingers 2  3 of 4 en vibrator en pennen

• September 19, 2024

Ik gebruik meestal me vingers 2  3 of 4 en vibrator en pennen

Intens waar heb jij je vibrator vandaan 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • April 28, 2025

Een lul is het beste

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 28, 2025

Doe inderdaad voorzichtig en gebruik eerst je vingers en wat glijmiddelen.. 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 28, 2025

Hi.. begin inderdaad voorzichtig en met je vingers en glijmiddelen. En pak er anders een spiegeltje bij zodat je ziet wat je doet evt. En voelen wat fijn voor je voelt

• April 29, 2025

Nou ik zou zeggen vooral je vingers en bijvoorbeeld de steel van je tandenborstel (met van die ribbeltjes…)

En als dat prima gaat kan je altijd meer vingers doen of de steel van je haarborstel

Glijmiddel heb ik nog nooit nodig gehad en: … wtf waar haal je dat vandaan als je het wel nodig hebt dat is hetzelfde als zomaar een vibr hebben of kopen- alsof je dat zomaar gaat doen. En een piemel zou nice zijn maar dan moet die we beschikbaar zijn (en betrouwbaar)

Veel plezier

• Net nieuw
  • May 1, 2025

​@Puckmeisje 

Ik wil ook een kut