Vraag

dingen in mijn kut steken

  • 28 May 2023
  • 9 reacties
  • 1739 Bekeken

Badge

Hallo ik ben J en ik ben 13 jaar.

Ik steek verschillende dingen in mijn kut bijv een kam en platstic ijssticks en coolclas en make up borstels. Misschien rare vraag maar weten jullie tips wat ik nog meer kan gebruiken? Ik wil graag een dildo kopen alleen ik ben 13 en woon bij mijn ouders. Dus hoe dan ik heb niet eens geld dus kunnen jullie mij tips geven over spullen maar ook manieren om te vingeren?

En ik ben benieuwd hoe en op welke manieren jullie klaarkomen. Ik wil graag heel graag een keer sex hebben met iemand maar met wie ik heb geen vrienden en ik ken niet veel mensen help mij asjeblieft

 

Reactie is door De Kindertelefoon aangepast n.a.v. forumregel 16. Houd de tekst van je bericht leesbaar. Gebruik spaties en punten en let op je spelling.

tekst aangepast vanwege anonimiteit 


9 reacties

Badge

Vraag het gewoon meid! Als je niet met een jongen wil doen moet je het gewoon uitleggen. Als je ouders supportive zijn dan begrijpen ze je en kan je lekker op je dildo rijden binnen de kortste keren!! Reageer alstjeblieft als je nog meer vraagjes heb of erover wil praten met me!!

Je kan het vragen aan je ouders maar weet niet of het slim is… ik zou nog een paar jaartjes wachten 

Badge

Vraag het gewoon meid! Als je niet met een jongen wil doen moet je het gewoon uitleggen. Als je ouders supportive zijn dan begrijpen ze je en kan je lekker op je dildo rijden binnen de kortste keren!! Reageer alstjeblieft als je nog meer vraagjes heb of erover wil praten met me!!

superlief dankjewel 

Badge

Vraag het gewoon meid! Als je niet met een jongen wil doen moet je het gewoon uitleggen. Als je ouders supportive zijn dan begrijpen ze je en kan je lekker op je dildo rijden binnen de kortste keren!! Reageer alstjeblieft als je nog meer vraagjes heb of erover wil praten met me!!

superlief dankjewel 

Geen probleem meid. 

 

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 4. Het vragen om contactgegevens of het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan. 

Badge

Hey je zou nog andere dingen kunnen proberen. Zoals het handvat van een haarborstel. Somige lijken best wel dildo achtig.

Of een klein deo flesje.

Of somige krultang opzet stukjes zijn ook wel fijn.

Als je een electrische tandenborstel hebt kan je die mischien ook eens stiekum proberen tegen je clit te houden. Is ook een lekker gevoel. ( niet het stukje waarmee je tanden poetst)

Het kopen van een dildo gaat lastig worden zonder geld. Kan je ook niet stiekem ergens geld op spaaren. Van opa en oma ofzo.

Of gewoon nog een jaarje wachten. 

Als je meer ideeen wil of vragen aan mij kan je me altijd vragen

@Anoniem2794 ik denk dat je beter niet kan zeggen dat ze een deo flesje of krultang in haar vagina kan stoppen, want dit is hier helemaal niet voor gemaakt en dus slecht en sowieso onhygiënisch. Ook kan je er dan misschien wondjes van krijgen! 

@Blumcungirl als je iets in je vagina wilt doen dan kun je beter iets aanschaffen wat er speciaal voor gemaakt is, als je nu geen geld hebt kun je sparen bijv.!

Reputatie 3
Badge +1

Je kan van die (electrische) gezichtsrollers kopen en die ervoor gebruiken? Ik gebruik een gezichtsroller van de action en gebruik dan de puntigge, gaat er niet ver in maar is wel lekker. Zoiets soortgelijks is niet raar voor je ouders lijkt me, want tutten doet iedereen xD

 

De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 8: Reclame maken is niet toegestaan.

Reputatie 7
Badge +4

@Blumcungirl ik zag net in een ander topic dat je nu vibrators bij de Hema kan kopen. En mij lijkt de gezichtsroller van de action ook wel een goed alternatief

Andere manieren van vingeren je onderbroek aanhouden en er een klein beetje in plassen en dan jezelf vingeren of gewoon vingeren zoals je gewend bent met allerlei voorwerpen maar terwijl kleine beetjes plassen.

Reageer