Vraag

Dingen in kont

  • 23 March 2023
  • 4 reacties
  • 674 Bekeken

Badge

Hallo ik ben een jongen, maar vind het soms weleens lekker iets in mijn kont te stoppen. Mijn vingers doe ik dus al weleens en ik heb nog een voorwerp wat sterk is wat er dus ook in kan. Weten jullie nog meer voorwerpen welke erin kunnen die enigzins standaard in huis zijn? Ik weet het het beste kan je een butplug of dildo doen maar dat is voor mij nu niet mogelijk. Graag hoor ik jullie ideeën 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @HandigeHerrie ,

 

je noemt het zelf al, het handigste is een voorwerp dat er speciaal voor gemaakt is. Alle andere dingen kunnen gevaarlijk zijn, je loopt het risico dat je jezelf beschadigt of dat je het voorwerp er niet meer zelf uitkrijgt en naar de dokter moet.

Het geven van tips die schadelijk voor je zijn, is niet toegestaan op het forum en zullen verwijderd worden.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Badge

Hallo Marieke, 

Betekend dit dat mn forum gesloten word? Of zijn er ook niet schadelijke tips?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi,

 

het topic wordt niet gesloten, zodat anderen misschien nog met tips kunnen komen die niet schadelijk zijn.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +17

Zoals Marieke al zegt kun je beter geen ‘huishoudelijke’ voorwerpen gebruiken. Dildo’s en buttplugs en zo kun je ook online kopen en dan bijv op een bezorgpunt laten bezorgen.

Reageer