Vraag

dingen in je kutje als je vingert

  • 30 March 2023
  • 11 reacties
  • 1930 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een meisje van 16 jaar 

ik ben elke dag mega geil ik doe verschillende dingen in me kutje zoals haar borstel tandenborstel  selfie stok pennen soms vind ik het ook lekker om op me kussen te rijden of op me teddy beer is dat niet raar doen andere meiden dat ook ??


11 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Het is normaal en heel erg geil allen moet je wel uit kijken dat je niks gebruikt waar je ziek van kan worden en alles goed schoon maakt het is nog beter als je een condoom over de dingen doet die je neukt nog veel veiliger ook je bent 16 je kan waarschijnlijk ook wel een gozer vinden 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi ik ben een meisje van 16 jaar 

ik ben elke dag mega geil ik doe verschillende dingen in me kutje zoals haar borstel tandenborstel  selfie stok pennen soms vind ik het ook lekker om op me kussen te rijden of op me teddy beer is dat niet raar doen andere meiden dat ook ??

Nee het is niet vreemd dat je graag dingen in je wil stoppen… echter weer wel voorzichtig met spullen, mocht je borstel een scherp randje hebben ofzo dan beschadig je jezelf!

 

een sexting vriendin gebruikt bijvoorbeeld sinds kort haar dopper…

Reputatie 2
Badge +1

Hoi ik ben een meisje van 16 jaar 

ik ben elke dag mega geil ik doe verschillende dingen in me kutje zoals haar borstel tandenborstel  selfiestok pennen soms vind ik het ook lekker om op me kussen te rijden of op me teddy beer is dat niet raar doen andere meiden dat ook ??

het is gewoon heel normaal kinderen die in de puberteit zitten houden zich er ook vaker mee bezig ik heb het soms ook maar je moet wel uitkijken voor infecties en dat soort dingen ik raad je aan eerst te wassen waar je het mee doet 

Reputatie 4
Badge +3

Is normaal

Reputatie 2
Badge +2

Ik denk dat het heel normaal is dat je jezelf bevredigt omdat je hormonen in de puberteit nu eenmaal door je lijf gieren.  Ook denk ik dat het normaal is om iets in je kutje te willen steken omdat we natuurlijk door de natuur zijn geprogrammeerd om  door een pik te worden “gevuld”. Per slot van rekening zijn we op voortplanting gericht. Zelf stop ik zelden iets in mijn kutje. Ik ben meer van het stimuleren van mijn clit.

Als je er iets in wil doen raad ik toch een speeltje aan want die is er voor gemaak ander voorwerpen zijn niet veilig  en kan je je zelf mee pijn doen door scherpen randjes 

 

Reputatie 2
Badge +1

 

Mijn oudere zus van 16 jaar heeft al  een verzameling van speeltjes van de erotica shop.. gekregen van mijn pappa de eerste toen ze 12j. Was.. dus  naast kleine  vibrators ook  grote dildo s van 18 cm   die zien eruit als bijna echte penissen. 😂

Maar nu ze een vaste vriend heeft.. die berijd ze op zijn paall wel een paar keer in de week. Ze beweert ook er gaat niets boven een echte  warme worst van een jongen. 🌭

 

Badge

Hou. Heel normaal hoor om het met dingen te proberen zoals haarborstel maar maak wel alles eerst goed schoon. Probeer gen scherpe dingen te gebruiken

ik doe dat ook/ ik duw meestal mijn knuffel diep in mijn anus en kom dan klaar terwijl ik hem uit schijt, lieve schat het is volkomen normaal, iedereen probeert wel eens wat. Maak dingen wel goed schoon!

xx, Ongel

Het is normaal hoor om jezelf te willen bevredigen, maar ik zelf vind het minder normaal als je er van alles in doet wat er eigenlijk niet in hoort…. je kunt hier infecties van krijgen of wondjes als je niet voorzichtig bent.  Als je er echt iets in wilt hebben zou ik kijken naar iets wat er speciaal voor gemaakt is, of wachten op een super leuke jongen waar je uiteindelijk seks mee kunt hebben.

 

Mijn oudere zus van 16 jaar heeft al  een verzameling van speeltjes van de erotica shop.. gekregen van mijn pappa de eerste toen ze 12j. Was.. dus  naast kleine  vibrators ook  grote dildo s van 18 cm   die zien eruit als bijna echte penissen. 😂

Maar nu ze een vaste vriend heeft.. die berijd ze op zijn paall wel een paar keer in de week. Ze beweert ook er gaat niets boven een echte  warme worst van een jongen. 🌭

 

Sorry dat ik het zeg hoor, maar het is een beetje vreemd om op je 12de van je vader seksspeeltjes te krijgen… als ik dit op mijn 12de van mijn vader had gehad, zou ik mezelf heel ongemakkelijk hebben gevoeld...

Reageer