Vraag

ding in kut steken

  • 5 June 2024
  • 7 reacties
  • 329 Bekeken

Badge

Hoii,

Ik heb dus pas voor het eerst mijn vinger in mijn kut gestoken

het was heel fijn maar ik schaam me der een beetje voor. Ik ben 12 bijna 13 ben ik te jong? 

En het begon te bloeden is dat normaal?? Ik maak me der best veel zorgen om.


7 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Heyy,

Het is heel erg normaal dat ie dat soms wil doen/proberen hoor, en met het bloed weet ik niet wat het is, het zou ongesteldheid kunnen zijn, maar ik heb nog nooit bloed gehad bij het vingeren.

byee

Badge

Heel erg bedank het zou wel kunnen maar tot nu toe ben ik nog niet ongestedt geweest en ik weet niet echt wat ik daar bij moet voorstellen het was best wel waterig bloed het stonk niet

Badge

Hi, geleerd bij bio, maar het bloed zou kunnen zijn van het maagdenvlies dat is gebroken 

 

Badge

Is dat erg ?

 

Reputatie 2
Badge

ik ben zelf een jongen en denk ongesteld maar beterschap!!

Reputatie 5
Badge +5

@izzi 

War tof dat je je aan het ontdekken bent, je hoeft je echt niet te schamen. Komende tijd zul je zelf leren wat je fijn en prettig vind. Het bloeden kan zijn dat je je misschien iets te hard hebt gevingerd en je maagdenvlies is gebroken (denk ik) Dat zou bij de volgende keer niet meer mogen gebeuren. Wanneer je ongesteld word weet ik niet, bij ieder meisje geloof ik weer anders. 

Reputatie 2
Badge +1

Hi, geleerd bij bio, maar het bloed zou kunnen zijn van het maagdenvlies dat is gebroken 

 

Het maagdenvlies is één groot fabeltje, het kan wel zijn dat er een scheurtje is gekomen in het het randje van weefsel dat zich rond de ingang van de vagina bevindt en als het dat is zou ik me geen zorgen maken. Ik zou vooral kijken of het vaker gebeurt.

Reageer