Skip to main content

Dilemma seks j/m

• 26 oktober 2024
  • 19 reacties
  • 1195 Bekeken

Backup
Forum|alt.badge.img

OVER MIJ: dit is mijn eerste vragen lijst dus hij is niet super (misschien saaie vragen etc.) maar als jullie een deel 2 willen hoor ik het graag nou succes met invullen.:)

BASICS

1. hoe oud ben je?
  2. seksualiteit?
  3. ervaring met seks?

START  LIEVER DIT OF DAT?

1. liever seks terwijl iedereen kijkt (elke keer) of helemaal geen seks?
  2. liever seks met beste vriend/vriendin of seks met dat ene kind dat jij haat?
  3. liever nooit meer seks of elke dag seks?
  4. liever masturberen in de klas (waar je hele klas bij is) of in de woonkamer (waar je hele gezin bij is)?
  5. liever elke keer als je seks hebt pijn hebben (geld ook voor masturbatie) maar dan wel de geile feeling hebben of elke keer als je seks hebt niks voelen (geld ook voor masturbatie)

DEEL 2 ZOU JIJ? (geld vragen)

1. zou jij voor een ton (100,000 euro) je docent/mentor neuken?
  2. zou jij voor een miljoen (100,000,000 euro) een naaktfoto op internet zetten (en je kan het niet meer verwijderen)?
  3. zou jij voor duizend euro (1000 euro) een trio starten met alleen hetzelfde geslacht (en jullie zien elkaar 5 dagen in de week voor 1 jaar lang)?
  4. zou jij voor een miljoen (100,000,000) een keer seks hebben met een van je ouders?
  5. zou jij voor vijftigduizend euro (50,000) een jaar geen seks meer hebben (en ook niet meer masturberen)

DEEL 3 NU OF NOOIT   (zou jij)

1. NU 10 km hardlopen zonder pauze en dan je crush neuken (en je crush wilt het dan ook)?
  2. NU masturberend bij je buren aanbellen en wachten tot ze open doen (je moet blijven staan  masturberen tot ze de deur openen) en dan seks hebben met iemand na keuzen?
  3. NU naar je ouders gaan en vragen of ze een seks speeltje voor jou willen kopen en als ze ja zeggen krijg je niks maar als ze nee zeggen krijg je een feestje waar alleen (het geslacht waar je op valt) van je school komen.?
  4. NU naakt en schreewend door je straat rennen voor 10 min maar dan de eerst volgende keer dat je gaat slapen 24 uur in je seks fantasie leven?
  5. NU je vriend(en) kwijt raken (ze gaan allemaal dood) maar dan wel je partner kiezen uit alle mensen op de wereld?

EINDE 

1. wat vond je van deze lijst van 1 op 10
  2. PART 2?
  3. nog vragen aan mij? (ik beantwoord alles)

okee groetjess, backup

19 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 75 reacties
  • 27 oktober 2024

BASICS

1. hoe oud ben je? 15
  2. seksualiteit? ik ben een jongen oen val op meisjes
  3. ervaring met seks? ja zeker

1. liever seks terwijl iedereen kijkt (elke keer) of helemaal geen seks? terwijl iedereen kijkt 
  2. liever seks met beste vriend/vriendin of seks met dat ene kind dat jij haat? beste vriend/vriendin
  3. liever nooit meer seks of elke dag seks? elke dag duh
  4. liever masturberen in de klas (waar je hele klas bij is) of in de woonkamer (waar je hele gezin bij is)? woonkamer
  5. liever elke keer als je seks hebt pijn hebben (geld ook voor masturbatie) maar dan wel de geile feeling hebben of elke keer als je seks hebt niks voelen (geld ook voor masturbatie) beetje pijn

1. zou jij voor een ton (100,000 euro) je docent/mentor neuken? nee die man is een behaarde bosaap 
  2. zou jij voor een miljoen (100,000,000 euro) een naaktfoto op internet zetten (en je kan het niet meer verwijderen)? nee
  3. zou jij voor duizend euro (1000 euro) een trio starten met alleen hetzelfde geslacht (en jullie zien elkaar 5 dagen in de week voor 1 jaar lang)? ja kan best wil ik wel de andere uitkiezen 
  4. zou jij voor een miljoen (100,000,000) een keer seks hebben met een van je ouders? nee
  5. zou jij voor vijftigduizend euro (50,000) een jaar geen seks meer hebben (en ook niet meer mansturberen) nee

1. NU 10 km hardlopen zonder pauze en dan je crush neuken (en je crush wilt het dan ook)? ja is  nog makkelijk ook
  2. NU masturberend bij je buren aanbellen en wachten tot ze open doen (je moet blijven staan  masturberen tot ze de deur openen) en dan seks hebben met iemand na keuzen? ja leuk 
  3. NU naar je ouders gaan en vragen of ze een seks speeltje voor jou willen kopen en als ze ja zeggen krijg je niks maar als ze nee zeggen krijg je een feestje waar alleen (het geslacht waar je op valt) van je school komen.? nee
  4. NU naakt en schreewend door je straat rennen voor 10 min maar dan de eerst volgende keer dat je gaat slapen 24 uur in je seks fantasie leven? zeker ga ik dat doen
  5. NU je vriend(en) kwijt raken (ze gaan allemaal dood) maar dan wel je partner kiezen uit alle mensen op de wereld? nee want zonder vrienden kom je nergens

EINDE 

1. wat vond je van deze lijst van 1 op 10  9.9
  2. PART 2? zeker
  3. nog vragen aan mij? (ik beantwoord alles) kan je hem zelf ook ff invullen?

okee groetjess, backup

Backup
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 19 reacties
  • 27 oktober 2024

op aanvraag van de kerel wie z’n mentor een behaarde bos aap is vul k m effe zelf in.

BASICS

1. hoe oud ben je? 13
  2. seksualiteit? jonge en val op meisjes
  3. ervaring met seks? nope

1. liever seks terwijl iedereen kijkt (elke keer) of helemaal geen seks? seks terwijl iedereen kijkt
  2. liever seks met beste vriend/vriendin of seks met dat ene kind dat jij haat? seks met beste vriend
  3. liever nooit meer seks of elke dag seks? elke dag
  4. liever masturberen in de klas (waar je hele klas bij is) of in de woonkamer (waar je hele gezin bij is)? woonkamer
  5. liever elke keer als je seks hebt pijn hebben (geld ook voor masturbatie) maar dan wel de geile feeling hebben of elke keer als je seks hebt niks voelen (geld ook voor masturbatie) pijn

1. zou jij voor een ton (100,000 euro) je docent/mentor neuken? ja is echt n hottie
  2. zou jij voor een miljoen (100,000,000 euro) een naaktfoto op internet zetten (en je kan het niet meer verwijderen)? jup
  3. zou jij voor duizend euro (1000 euro) een trio starten met alleen hetzelfde geslacht (en jullie zien elkaar 5 dagen in de week voor 1 jaar lang)? ja
  4. zou jij voor een miljoen (100,000,000) een keer seks hebben met een van je ouders? nee
  5. zou jij voor vijftigduizend euro (50,000) een jaar geen seks meer hebben (en ook niet meer mansturberen) nee

1. NU 10 km hardlopen zonder pauze en dan je crush neuken (en je crush wilt het dan ook)? ja alleen ik weet niet of dit dom is maar heb geen crush op dit moment
  2. NU masturberend bij je buren aanbellen en wachten tot ze open doen (je moet blijven staan  masturberen tot ze de deur openen) en dan seks hebben met iemand na keuzen? nee mijn buren zijn eng
  3. NU naar je ouders gaan en vragen of ze een seks speeltje voor jou willen kopen en als ze ja zeggen krijg je niks maar als ze nee zeggen krijg je een feestje waar alleen (het geslacht waar je op valt) van je school komen.? ja
  4. NU naakt en schreewend door je straat rennen voor 10 min maar dan de eerst volgende keer dat je gaat slapen 24 uur in je seks fantasie leven? nee mijn halve school woont in mijn straat
  5. NU je vriend(en) kwijt raken (ze gaan allemaal dood) maar dan wel je partner kiezen uit alle mensen op de wereld? zeker niet

EINDE 

1. wat vond je van deze lijst van 1 op 10 6/10
  2. PART 2? ja gaat deze week komen

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 107 reacties
  • 27 oktober 2024

BASICS

hoe oud ben je?16

seksualiteit?jongen

ervaring met seks?ja body count 1 maar veel met diegene gedaan

START LIEVER DIT OF DAT?

liever seks terwijl iedereen kijkt (elke keer) of helemaal geen seks?1

liever seks met beste vriend/vriendin of seks met dat ene kind dat jijliever1

liever nooit meer seks of elke dag seks?2

liever masturberen in de klas (waar je hele klas bij is) of in de woonkamer (waar je hele gezin bij is)?2

liever elke keer als je seks hebt pijn hebben (geld ook voor masturbatie) maar dan wel de geile feeling hebben of elke keer als je seks hebt niks voelen (geld ook voor masturbatie)1

zou jij voor een ton (100,000 euro) je docent/mentor neuken?ligt er aan welke sommigen wel sommigen niet

zou jij voor een miljoen (100,000,000 euro) een naaktfoto op internet zetten (en je kan het niet meer verwijderen)?ja

zou jij voor duizend euro (1000 euro) een trio starten met alleen hetzelfde geslacht (en jullie zien elkaar 5 dagen in de week voor 1 jaar lang)?nee

zou jij voor een miljoen (100,000,000) een keer seks hebben met een van je ouders?nee

zou jij voor vijftigduizend euro (50,000) een jaar geen seks meer hebben (en ook niet meer mansturberen)ja

DEEL 3 NU OF NOOIT (zou jij)

NU 10 km hardlopen zonder pauze en dan je crush neuken (en je crush wilt het dan ook)?ja zeker

NU masturberend bij je buren aanbellen en wachten tot ze open doen (je moet blijven staan masturberen tot ze de deur openen) en dan seks hebben met iemand na keuzen?nee

NU naar je ouders gaan en vragen of ze een seks speeltje voor jou willen kopen en als ze ja zeggen krijg je niks maar als ze nee zeggen krijg je een feestje waar alleen (het geslacht waar je op valt) van je school komen.?ja

NU naakt en schreewend door je straat rennen voor 10 min maar dan de eerst volgende keer dat je gaat slapen 24 uur in je seks fantasie leven?nee

NU je vriend(en) kwijt raken (ze gaan allemaal dood) maar dan wel je partner kiezen uit alle mensen op de wereld?2e

EINDE 

wat vond je van deze lijst van 1 op 10

PART 2?

nog vragen aan mij? (ik beantwoord alles)

okee groetjess, backup

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 246 reacties
  • 9 november 2024
Backup schreef:

OVER MIJ: dit is mijn eerste vragen lijst dus hij is niet super (misschien saaie vragen etc.) maar als jullie een deel 2 willen hoor ik het graag nou succes met invullen.:)

BASICS

1. hoe oud ben je? 14
  2. seksualiteit? bi
  3. ervaring met seks? nee

1. liever seks terwijl iedereen kijkt (elke keer) of helemaal geen seks? als iedereen kijkt
  2. liever seks met beste vriend/vriendin of seks met dat ene kind dat jij haat? best vriend/vriendin
  4. liever masturberen in de klas (waar je hele klas bij is) of in de woonkamer (waar je hele gezin bij is)? in de klas
  5. liever elke keer als je seks hebt pijn hebben (geld ook voor masturbatie) maar dan wel de geile feeling hebben of elke keer als je seks hebt niks voelen (geld ook voor masturbatie) pijn hebben elke keer

1. zou jij voor een ton (100,000 euro) je docent/mentor neuken? nee
  2. zou jij voor een miljoen (100,000,000 euro) een naaktfoto op internet zetten (en je kan het niet meer verwijderen)? ja
  3. zou jij voor duizend euro (1000 euro) een trio starten met alleen hetzelfde geslacht (en jullie zien elkaar 5 dagen in de week voor 1 jaar lang)? ja
  4. zou jij voor een miljoen (100,000,000) een keer seks hebben met een van je ouders? nee
  5. zou jij voor vijftigduizend euro (50,000) een jaar geen seks meer hebben (en ook niet meer mansturberen) nee

1. NU 10 km hardlopen zonder pauze en dan je crush neuken (en je crush wilt het dan ook)? ja
  2. NU masturberend bij je buren aanbellen en wachten tot ze open doen (je moet blijven staan  masturberen tot ze de deur openen) en dan seks hebben met iemand na keuzen? nooit
  3. NU naar je ouders gaan en vragen of ze een seks speeltje voor jou willen kopen en als ze ja zeggen krijg je niks maar als ze nee zeggen krijg je een feestje waar alleen (het geslacht waar je op valt) van je school komen.? nooit
  4. NU naakt en schreewend door je straat rennen voor 10 min maar dan de eerst volgende keer dat je gaat slapen 24 uur in je seks fantasie leven? nu
  5. NU je vriend(en) kwijt raken (ze gaan allemaal dood) maar dan wel je partner kiezen uit alle mensen op de wereld? nooit

EINDE 

2. PART 2?

okee groetjess, backup

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 131 reacties
  • 9 november 2024
Backup schreef:

BASICS

1. hoe oud ben je? 17
  2. seksualiteit? jongen

1. liever seks terwijl iedereen kijkt (elke keer) of helemaal geen seks?  ja wie is iedereen? met alle 8miljard mensen rondje?
  2. liever seks met beste vriend/vriendin of seks met dat ene kind dat jij haat? vriendin
  3. liever nooit meer seks of elke dag seks?elke dag seks
  4. liever masturberen in de klas (waar je hele klas bij is) of in de woonkamer (waar je hele gezin bij is)?in de woonkamer
  5. liever elke keer als je seks hebt pijn hebben (geld ook voor masturbatie) maar dan wel de geile feeling hebben of elke keer als je seks hebt niks voelen (geld ook voor masturbatie) pijn

1. zou jij voor een ton (100,000 euro) je docent/mentor neuken? ja
  2. zou jij voor een miljoen (100,000,000 euro) een naaktfoto op internet zetten (en je kan het niet meer verwijderen)?ja
  3. zou jij voor duizend euro (1000 euro) een trio starten met alleen hetzelfde geslacht (en jullie zien elkaar 5 dagen in de week voor 1 jaar lang)? elke keer dat je trio doet of ééne keer dat je 1000 euro?
  4. zou jij voor een miljoen (100,000,000) een keer seks hebben met een van je ouders?ja mijn moeder
  5. zou jij voor vijftigduizend euro (50,000) een jaar geen seks meer hebben (en ook niet meer mansturberen)nee

1. NU 10 km hardlopen zonder pauze en dan je crush neuken (en je crush wilt het dan ook)?nu
  2. NU masturberend bij je buren aanbellen en wachten tot ze open doen (je moet blijven staan  masturberen tot ze de deur openen) en dan seks hebben met iemand na keuzen? nee
  3. NU naar je ouders gaan en vragen of ze een seks speeltje voor jou willen kopen en als ze ja zeggen krijg je niks maar als ze nee zeggen krijg je een feestje waar alleen (het geslacht waar je op valt) van je school komen.?nu
  4. NU naakt en schreewend door je straat rennen voor 10 min maar dan de eerst volgende keer dat je gaat slapen 24 uur in je seks fantasie leven? nu
  5. NU je vriend(en) kwijt raken (ze gaan allemaal dood) maar dan wel je partner kiezen uit alle mensen op de wereld?nu

EINDE 

1. wat vond je van deze lijst van 1 op 10 5
  2. PART 2? ja nog beter en nog moeilijkere dilemma’s

okee groetjess, backup

• 1996 reacties
  • 10 november 2024

BASICS

1. hoe oud ben je? 13
  2. seksualiteit? Bi
  3. ervaring met seks? Ja

1. liever seks terwijl iedereen kijkt (elke keer) ofhelemaal geen seks? Iedereen kijkt
  2. liever seks met beste vriend/vriendin of seks met dat ene kind dat jij haat? Beste vriend/vriendin
  3. liever nooit meer seks of elke dag seks? Elke dag
  4. liever masturberen in de klas (waar je hele klas bij is) of in de woonkamer (waar je hele gezin bij is)? Klas, gezin heeft me al vaker met een stijve gezien
  5. liever elke keer als je seks hebt pijn hebben (geld ook voor masturbatie) maar dan wel de geile feeling hebben of elke keer als je seks hebt niks voelen (geld ook voor masturbatie) Niks voelen 

1. zou jij voor een ton (100,000 euro) je docent/mentor neuken? Nee
  2. zou jij voor een miljoen (100,000,000 euro) een naaktfoto op internet zetten (en je kan het niet meer verwijderen)? Ja
  3. zou jij voor duizend euro (1000 euro) een trio starten met alleen hetzelfde geslacht (en jullie zien elkaar 5 dagen in de week voor 1 jaar lang)? Ja
  4. zou jij voor een miljoen (100,000,000) een keer seks hebben met een van je ouders? Nee
  5. zou jij voor vijftigduizend euro (50,000) een jaar geen seks meer hebben (en ook niet meer mansturberen) Nee

1. NU 10 km hardlopen zonder pauze en dan je crush neuken (en je crush wilt het dan ook)? Ja
  2. NU masturberend bij je buren aanbellen en wachten tot ze open doen (je moet blijven staan  masturberen tot ze de deur openen) en dan seks hebben met iemand na keuzen? Ja ik zou er zelfs helemaal naakt gaan staan
  3. NU naar je ouders gaan en vragen of ze een seks speeltje voor jou willen kopen en als ze ja zeggen krijg je niks maar als ze nee zeggen krijg je een feestje waar alleen (het geslacht waar je op valt) van je school komen.? Begrijp het niet helemaal maar ja
  4. NU naakt en schreewend door je straat rennen voor 10 min maar dan de eerst volgende keer dat je gaat slapen 24 uur in je seks fantasie leven? Ja
  5. NU je vriend(en) kwijt raken (ze gaan allemaal dood) maar dan wel je partner kiezen uit alle mensen op de wereld? ????

EINDE 

1. wat vond je van deze lijst van 1 op 10? 6
  2. PART 2? Ja

okee groetjess, backup

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 51 reacties
  • 10 november 2024
Backup schreef:

BASICS

1. hoe oud ben je? 13
  2. seksualiteit? Ben jongen en denk bi mr weet nog ni zeker
  3. ervaring met seks? Nee

2. liever seks met beste vriend/vriendin of seks met dat ene kind dat jij haat?
  3. liever nooit meer seks of elke dag seks?
  4. liever masturberen in de klas (waar je hele klas bij is) of in de woonkamer (waar je hele gezin bij is)?
  5. liever elke keer als je seks hebt pijn hebben (geld ook voor masturbatie) maar dan wel de geile feeling hebben of elke keer als je seks hebt niks voelen (geld ook voor masturbatie)

1. zou jij voor een ton (100,000 euro) je docent/mentor neuken? Nee
  2. zou jij voor een miljoen (100,000,000 euro) een naaktfoto op internet zetten (en je kan het niet meer verwijderen)? Ja
  3. zou jij voor duizend euro (1000 euro) een trio starten met alleen hetzelfde geslacht (en jullie zien elkaar 5 dagen in de week voor 1 jaar lang)? Ja
  4. zou jij voor een miljoen (100,000,000) een keer seks hebben met een van je ouders? Nee
  5. zou jij voor vijftigduizend euro (50,000) een jaar geen seks meer hebben (en ook niet meer mansturberen) ja

1. NU 10 km hardlopen zonder pauze en dan je crush neuken (en je crush wilt het dan ook)? Ja
  2. NU masturberend bij je buren aanbellen en wachten tot ze open doen (je moet blijven staan  masturberen tot ze de deur openen) en dan seks hebben met iemand na keuzen? Nee
  3. NU naar je ouders gaan en vragen of ze een seks speeltje voor jou willen kopen en als ze ja zeggen krijg je niks maar als ze nee zeggen krijg je een feestje waar alleen (het geslacht waar je op valt) van je school komen.? Nee
  4. NU naakt en schreewend door je straat rennen voor 10 min maar dan de eerst volgende keer dat je gaat slapen 24 uur in je seks fantasie leven? Ja
  5. NU je vriend(en) kwijt raken (ze gaan allemaal dood) maar dan wel je partner kiezen uit alle mensen op de wereld? Nee

EINDE 

1. wat vond je van deze lijst van 1 op 10 7
  2. PART 2? Jaaa
  3. nog vragen aan mij? (ik beantwoord alles)nee

okee groetjess, backup

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 68 reacties
  • 26 december 2024

hoe oud ben je? Bijna 16

seksualiteit? Man, hetero

ervaring met seks? Alleen aftrekken

START LIEVER DIT OF DAT?

liever seks terwijl iedereen kijkt (elke keer) of helemaal geen seks? Iedereen mag kijken

liever seks met beste vriend/vriendin of seks met dat ene kind dat jij haat? Beste vriend

liever nooit meer seks of elke dag seks? Elke dag

liever masturberen in de klas (waar je hele klas bij is) of in de woonkamer (waar je hele gezin bij is)? In de klas

liever elke keer als je seks hebt pijn hebben (geld ook voor masturbatie) maar dan wel de geile feeling hebben of elke keer als je seks hebt niks voelen (geld ook voor masturbatie) niks voelen

zou jij voor een ton (100,000 euro) je docent/mentor neuken? Ja

zou jij voor een miljoen (100,000,000 euro) een naaktfoto op internet zetten (en je kan het niet meer verwijderen)? Ja, het getal is wel 100 Mil, maar bon

zou jij voor duizend euro (1000 euro) een trio starten met alleen hetzelfde geslacht (en jullie zien elkaar 5 dagen in de week voor 1 jaar lang)?nee

zou jij voor een miljoen (100,000,000) een keer seks hebben met een van je ouders?ja

zou jij voor vijftigduizend euro (50,000) een jaar geen seks meer hebben (en ook niet meer mansturberen)ja

NU 10 km hardlopen zonder pauze en dan je crush neuken (en je crush wilt het dan ook)?nu

NU masturberend bij je buren aanbellen en wachten tot ze open doen (je moet blijven staan masturberen tot ze de deur openen) en dan seks hebben met iemand na keuzen?nu

NU naar je ouders gaan en vragen of ze een seks speeltje voor jou willen kopen en als ze ja zeggen krijg je niks maar als ze nee zeggen krijg je een feestje waar alleen (het geslacht waar je op valt) van je school komen.?nu

NU naakt en schreewend door je straat rennen voor 10 min maar dan de eerst volgende keer dat je gaat slapen 24 uur in je seks fantasie leven?nu

NU je vriend(en) kwijt raken (ze gaan allemaal dood) maar dan wel je partner kiezen uit alle mensen op de wereld. Nooit

Forum|alt.badge.img
Backup schreef:

BASICS

1. hoe oud ben je? 14
  2. seksualiteit? Jongen
  3. ervaring met seks? Nee

1. liever seks terwijl iedereen kijkt (elke keer) of helemaal geen seks? Wie is iedereen? En ik kies iedereen alsnog
  2. liever seks met beste vriend/vriendin of seks met dat ene kind dat jij haat? Beste vriendin
  3. liever nooit meer seks of elke dag seks? Elke dag
  4. liever masturberen in de klas (waar je hele klas bij is) of in de woonkamer (waar je hele gezin bij is)? Klas
  5. liever elke keer als je seks hebt pijn hebben (geld ook voor masturbatie) maar dan wel de geile feeling hebben of elke keer als je seks hebt niks voelen (geld ook voor masturbatie) pijn

1. zou jij voor een ton (100,000 euro) je docent/mentor neuken? Nee
  2. zou jij voor een miljoen (100,000,000 euro) een naaktfoto op internet zetten (en je kan het niet meer verwijderen)? Nee
  3. zou jij voor duizend euro (1000 euro) een trio starten met alleen hetzelfde geslacht (en jullie zien elkaar 5 dagen in de week voor 1 jaar lang)? Nee
  4. zou jij voor een miljoen (100,000,000) een keer seks hebben met een van je ouders? Nee
  5. zou jij voor vijftigduizend euro (50,000) een jaar geen seks meer hebben (en ook niet meer mansturberen) ja

1. NU 10 km hardlopen zonder pauze en dan je crush neuken (en je crush wilt het dan ook)? Nee
  2. NU masturberend bij je buren aanbellen en wachten tot ze open doen (je moet blijven staan  masturberen tot ze de deur openen) en dan seks hebben met iemand na keuzen? Nee
  3. NU naar je ouders gaan en vragen of ze een seks speeltje voor jou willen kopen en als ze ja zeggen krijg je niks maar als ze nee zeggen krijg je een feestje waar alleen (het geslacht waar je op valt) van je school komen.? Nee
  4. NU naakt en schreewend door je straat rennen voor 10 min maar dan de eerst volgende keer dat je gaat slapen 24 uur in je seks fantasie leven? Nee
  5. NU je vriend(en) kwijt raken (ze gaan allemaal dood) maar dan wel je partner kiezen uit alle mensen op de wereld? Ja

EINDE 

2. PART 2?

okee groetjess, backup

Forum|alt.badge.img+2

hoe oud ben je? 16

seksualiteit?hetero, jongen val op meisjes

ervaring met seks? Veel

START LIEVER DIT OF DAT?

liever seks terwijl iedereen kijkt (elke keer) of helemaal geen seks? Iedereen mag kijken

liever seks met beste vriend/vriendin of seks met dat ene kind dat jij haat? Beste...

liever nooit meer seks of elke dag seks? Elke dag

liever masturberen in de klas (waar je hele klas bij is) of in de woonkamer (waar je hele gezin bij is)? In klas

liever elke keer als je seks hebt pijn hebben (geld ook voor masturbatie) maar dan wel de geile feeling hebben of elke keer als je seks hebt niks voelen (geld ook voor masturbatie) pijn

zou jij voor een ton (100,000 euro) je docent/mentor neuken? Ja

zou jij voor een miljoen (100,000,000 euro) een naaktfoto op internet zetten (en je kan het niet meer verwijderen)? Ja

zou jij voor duizend euro (1000 euro) een trio starten met alleen hetzelfde geslacht (en jullie zien elkaar 5 dagen in de week voor 1 jaar lang)? Ja

zou jij voor een miljoen (100,000,000) een keer seks hebben met een van je ouders? Ja

zou jij voor vijftigduizend euro (50,000) een jaar geen seks meer hebben (en ook niet meer mansturberen) nee

NU 10 km hardlopen zonder pauze en dan je crush neuken (en je crush wilt het dan ook)? Ja

NU masturberend bij je buren aanbellen en wachten tot ze open doen (je moet blijven staan masturberen tot ze de deur openen) en dan seks hebben met iemand na keuzen? Ja

NU naar je ouders gaan en vragen of ze een seks speeltje voor jou willen kopen en als ze ja zeggen krijg je niks maar als ze nee zeggen krijg je een feestje waar alleen (het geslacht waar je op valt) van je school komen.? Ja

NU naakt en schreewend door je straat rennen voor 10 min maar dan de eerst volgende keer dat je gaat slapen 24 uur in je seks fantasie leven? Ja

NU je vriend(en) kwijt raken (ze gaan allemaal dood) maar dan wel je partner kiezen uit alle mensen op de wereld. Ja

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 34 reacties
  • 1 februari 2025

BASICS

1. hoe oud ben je? 15
  2. seksualiteit? BI
  3. ervaring met seks?Ja beetje 

1. liever seks terwijl iedereen kijkt (elke keer) ofhelemaal geen seks? Iedereen kijkt!!!!
  2. liever seks met beste vriend/vriendin of seks met dat ene kind dat jij haat? Beide lijkt me geil
  3. liever nooit meer seks of elke dag seks? Elke daggggg
  4. liever masturberen in de klas (waar je hele klas bij is) of in de woonkamer (waar je hele gezin bij is)? In de klas heb ik al een keer gedaan tijdens een toets 
  5. liever elke keer als je seks hebt pijn hebben (geld ook voor masturbatie) maar dan wel de geile feeling hebben of elke keer als je seks hebt niks voelen (geld ook voor masturbatie) pijn

1. zou jij voor een ton (100,000 euro) je docent/mentor neuken? JA
  2. zou jij voor een miljoen (100,000,000 euro) een naaktfoto op internet zetten (en je kan het niet meer verwijderen)? JA ik heb ze toch als gestuurd naar random mensen en m’n overbuurjongen heeft ze ook
  3. zou jij voor duizend euro (1000 euro) een trio starten met alleen hetzelfde geslacht (en jullie zien elkaar 5 dagen in de week voor 1 jaar lang)? Ja juist geil hou van piemels
  4. zou jij voor een miljoen (100,000,000) een keer seks hebben met een van je ouders? JA
  5. zou jij voor vijftigduizend euro (50,000) een jaar geen seks meer hebben (en ook niet meer mansturberen) NEE

1. NU 10 km hardlopen zonder pauze en dan je crush neuken (en je crush wilt het dan ook)? JA
  2. NU masturberend bij je buren aanbellen en wachten tot ze open doen (je moet blijven staan  masturberen tot ze de deur openen) en dan seks hebben met iemand na keuzen? JAAAA
  3. NU naar je ouders gaan en vragen of ze een seks speeltje voor jou willen kopen en als ze ja zeggen krijg je niks maar als ze nee zeggen krijg je een feestje waar alleen (het geslacht waar je op valt) van je school komen.? GEWELDIG
  4. NU naakt en schreewend door je straat rennen voor 10 min maar dan de eerst volgende keer dat je gaat slapen 24 uur in je seks fantasie leven? Jaaaaa
  5. NU je vriend(en) kwijt raken (ze gaan allemaal dood) maar dan wel je partner kiezen uit alle mensen op de wereld? Neee dat niet 

EINDE 

1. wat vond je van deze lijst van 1 op 10 10000
  2. PART 2? JA

okee groetjess, backup

Forum|alt.badge.img+2
Backup schreef:

BASICS

1. hoe oud ben je? 15
  2. seksualiteit? Hetero
  3. ervaring met seks?

START  LIEVER DIT OF DAT? Nog maagd

2. liever seks met beste als ied kijky vriend/vriendin of seks met dat ene kind dat jij haat? Kind dat ik haat (ze is nog best geil)
  4. liever masturberen in de klas (waar je hele klas bij is) of in de woonkamer (waar je hele gezin bij is)? Wookamer
  5. liever elke keer als je seks hebt pijn hebben (geld ook voor masturbatie) maar dan wel de geile feeling hebben of elke keer als je seks hebt niks voelen (geld ook voor masturbatie) pijn

1. zou jij voor een ton (100,000 euro) je docent/mentor neuken? Nee (ze zijn niet zo lekker)
  2. zou jij voor een miljoen (100,000,000 euro) een naaktfoto op internet zetten (en je kan het niet meer verwijderen)? Ja
  3. zou jij voor duizend euro (1000 euro) een trio starten met alleen hetzelfde geslacht (en jullie zien elkaar 5 dagen in de week voor 1 jaar lang)? Ja

1. NU 10 km hardlopen zonder pauze en dan je crush neuken (en je crush wilt het dan ook)? Crush neuken natuurlijk
  2. NU masturberend bij je buren aanbellen en wachten tot ze open doen (je moet blijven staan  masturberen tot ze de deur openen) en dan seks hebben met iemand na keuzen? Nooit
  3. NU naar je ouders gaan en vragen of ze een seks speeltje voor jou willen kopen en als ze ja zeggen krijg je niks maar als ze nee zeggen krijg je een feestje waar alleen (het geslacht waar je op valt) van je school komen.? Nooit
  4. NU naakt en schreewend door je straat rennen voor 10 min maar dan de eerst volgende keer dat je gaat slapen 24 uur in je seks fantasie leven? Ja
  5. NU je vriend(en) kwijt raken (ze gaan allemaal dood) maar dan wel je partner kiezen uit alle mensen op de wereld? Nooit

EINDE 

2. PART 2?

okee groetjess, backup

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 148 reacties
  • 2 februari 2025

BASICS

1. hoe oud ben je? 15
  2. seksualiteit? bi
  3. ervaring met seks? jaaaa

1. liever seks terwijl iedereen kijkt (elke keer) ofhelemaal geen seks? IEdereen kijkt, lijkt mij sws wel geil om bekeken te worden
  2. liever seks met beste vriend/vriendin of seks met dat ene kind dat jij haat? Heb al vaak genoeg sex met mn bff dus dat
  3. liever nooit meer seks of elke dag seks? sws elke dag
  4. liever masturberen in de klas (waar je hele klas bij is) of in de woonkamer (waar je hele gezin bij is)? in de klas
  5. liever elke keer als je seks hebt pijn hebben (geld ook voor masturbatie) maar dan wel de geile feeling hebben of elke keer als je seks hebt niks voelen (geld ook voor masturbatie) doe dan de pijn maar

1. zou jij voor een ton (100,000 euro) je docent/mentor neuken? ja hoor
  2. zou jij voor een miljoen (100,000,000 euro) een naaktfoto op internet zetten (en je kan het niet meer verwijderen)? voor 100 miljoen helemaal
  3. zou jij voor duizend euro (1000 euro) een trio starten met alleen hetzelfde geslacht (en jullie zien elkaar 5 dagen in de week voor 1 jaar lang)?ook wel gratis

1. NU 10 km hardlopen zonder pauze en dan je crush neuken (en je crush wilt het dan ook)? ja
  2. NU masturberend bij je buren aanbellen en wachten tot ze open doen (je moet blijven staan  masturberen tot ze de deur openen) en dan seks hebben met iemand na keuzen? nee
  3. NU naar je ouders gaan en vragen of ze een seks speeltje voor jou willen kopen en als ze ja zeggen krijg je niks maar als ze nee zeggen krijg je een feestje waar alleen (het geslacht waar je op valt) van je school komen.? nee
  4. NU naakt en schreewend door je straat rennen voor 10 min maar dan de eerst volgende keer dat je gaat slapen 24 uur in je seks fantasie leven? ja
  5. NU je vriend(en) kwijt raken (ze gaan allemaal dood) maar dan wel je partner kiezen uit alle mensen op de wereld? nee

EINDE 

1. wat vond je van deze lijst van 1 op 10 3, de nu of nooit zijn gek
  2. PART 2? ja hoor

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 20 reacties
  • 2 februari 2025
Backup schreef:

BASICS

1. hoe oud ben je? 14
  2. seksualiteit? bi

1. liever seks terwijl iedereen kijkt (elke keer) of helemaal geen seks? iedereen kijkt
  2. liever seks met beste vriend/vriendin of seks met dat ene kind dat jij haat? bete vriendin
  4. liever masturberen in de klas (waar je hele klas bij is) of in de woonkamer (waar je hele gezin bij is)? woonkamer

1. zou jij voor een ton (100,000 euro) je docent/mentor neuken? ja
  2. zou jij voor een miljoen (100,000,000 euro) een naaktfoto op internet zetten (en je kan het niet meer verwijderen)? ja

2. NU masturberend bij je buren aanbellen en wachten tot ze open doen (je moet blijven staan  masturberen tot ze de deur openen) en dan seks hebben met iemand na keuzen? nee
  3. NU naar je ouders gaan en vragen of ze een seks speeltje voor jou willen kopen en als ze ja zeggen krijg je niks maar als ze nee zeggen krijg je een feestje waar alleen (het geslacht waar je op valt) van je school komen.? ja
  4. NU naakt en schreewend door je straat rennen voor 10 min maar dan de eerst volgende keer dat je gaat slapen 24 uur in je seks fantasie leven? nee
  5. NU je vriend(en) kwijt raken (ze gaan allemaal dood) maar dan wel je partner kiezen uit alle mensen op de wereld? nee

EINDE 

1. wat vond je van deze lijst van 1 op 10 8
  2. PART 2? ja
  3. nog vragen aan mij? (ik beantwoord alles) nee

okee groetjess, backup

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 282 reacties
  • 3 februari 2025

BASICS

1. hoe oud ben je? 14
  2. seksualiteit? Ik val op jongens
  3. ervaring met seks? ben nog maagd

1. liever seks terwijl iedereen kijkt (elke keer) of helemaal geen seks? Pfff denk eerste want dan went dat misschien 
  2. liever seks met beste vriend/vriendin of seks met dat ene kind dat jij haat? Bestie!
  3. liever nooit meer seks of elke dag seks? Elke dag
  4. liever masturberen in de klas (waar je hele klas bij is) of in de woonkamer (waar je hele gezin bij is)? Allebei niet echt, maar dan liever tweede (maar wel stiekem)
  5. liever elke keer als je seks hebt pijn hebben (geld ook voor masturbatie) maar dan wel de geile feeling hebben of elke keer als je seks hebt niks voelen (geld ook voor masturbatie) eerste

1. zou jij voor een ton (100,000 euro) je docent/mentor neuken? Ja, en hem daarna nooit meer zien
  2. zou jij voor een miljoen (100,000,000 euro) een naaktfoto op internet zetten (en je kan het niet meer verwijderen)? Ja
  3. zou jij voor duizend euro (1000 euro) een trio starten met alleen hetzelfde geslacht (en jullie zien elkaar 5 dagen in de week voor 1 jaar lang)? Twijfel… hangt er van af wie
  4. zou jij voor een miljoen (100,000,000) een keer seks hebben met een van je ouders? Honderd miljoen is veel hoor! Dan denk ik wel maar wel veilig
  5. zou jij voor vijftigduizend euro (50,000) een jaar geen seks meer hebben (en ook niet meer masturberen) ja dat is wel de moeite om vol te houden al wordt het lastig

1. NU 10 km hardlopen zonder pauze en dan je crush neuken (en je crush wilt het dan ook)? Dat hou ik niet vol maar zou wel willen
  2. NU masturberend bij je buren aanbellen en wachten tot ze open doen (je moet blijven staan  masturberen tot ze de deur openen) en dan seks hebben met iemand na keuze? NOOIT
  3. NU naar je ouders gaan en vragen of ze een seks speeltje voor jou willen kopen en als ze ja zeggen krijg je niks maar als ze nee zeggen krijg je een feestje waar alleen (het geslacht waar je op valt) van je school komen) NOOIT als ik wil bestel ik zelf wel zo’n speeltje en zo’n feestje lijkt me niks
  4. NU naakt en schreeuwend door je straat rennen voor 10 min maar dan de eerst volgende keer dat je gaat slapen 24 uur in je seks fantasie leven? NOOIT
  5. NU je vriend(en) kwijt raken (ze gaan allemaal dood) maar dan wel je partner kiezen uit alle mensen op de wereld NOOIT, die vind ik superheftig. En ik ben sowieso van plan een partner uit te kiezen uit alle mensen van de wereld (en wie zegt dat als je kiest, dat je dan de goeie keuze maakt?)

EINDE 

1. wat vond je van deze lijst van 1 op 10 toch een 9+
  2. PART 2? Leuk
  3. nog vragen aan mij? (ik beantwoord alles) maak nog eens een deel 4 enzo… (maar niet zoals deel 3, die vond ik heftig) Vragenlijsten zijn leuk om in te vullen en wil je mijn vragenlijst ook invullen please

BASICS

1. hoe oud ben je? oud genoeg
  2. seksualiteit? homo
  3. ervaring met seks? ja

1. liever seks terwijl iedereen kijkt (elke keer) of helemaal geen seks? terwijl iedereen kijkt, elke keer
  2. liever seks met beste vriend/vriendin of seks met dat ene kind dat jij haat? het is niet omdat je iemand haat, dat hij daarom niet lekker is. dus met iemand die ik haat
  4. liever masturberen in de klas (waar je hele klas bij is) of in de woonkamer (waar je hele gezin bij is)? allebei
  5. liever elke keer als je seks hebt pijn hebben (geld ook voor masturbatie) maar dan wel de geile feeling hebben of elke keer als je seks hebt niks voelen (geld ook voor masturbatie) niets voelen, misschien kan je dan door masturberen zonder schuldgevoel

1. zou jij voor een ton (100,000 euro) je docent/mentor neuken? nee, maar gratis wel naast elkaar masturb. en hij mij, en met de mond.  kan gratis, n*uken niet zelfs niet voor geld
  2. zou jij voor een miljoen (100,000,000 euro) een naaktfoto op internet zetten (en je kan het niet meer verwijderen)? staat er al op en ik hoef het niet te verwijderen
  4. zou jij voor een miljoen (100,000,000) een keer seks hebben met een van je ouders? ja

1. NU 10 km hardlopen zonder pauze en dan je crush neuken (en je crush wilt het dan ook)? nee
  2. NU masturberend bij je buren aanbellen en wachten tot ze open doen (je moet blijven staan  masturberen tot ze de deur openen) en dan seks hebben met iemand na keuzen? ja
  3. NU naar je ouders gaan en vragen of ze een seks speeltje voor jou willen kopen en als ze ja zeggen krijg je niks maar als ze nee zeggen krijg je een feestje waar alleen (het geslacht waar je op valt) van je school komen.? de hand is de beste dus geen speeltje nodig
  4. NU naakt en schreewend door je straat rennen voor 10 min maar dan de eerst volgende keer dat je gaat slapen 24 uur in je seks fantasie leven? ja

EINDE 

1. wat vond je van deze lijst van 1 op 10 100/10
  2. PART 2? ja
  3. nog vragen aan mij? (ik beantwoord alles) vraag maar

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 168 reacties
  • 3 februari 2025

BASICS

1. hoe oud ben je? 17
  2. seksualiteit? Meisje  ik vol ip jongens
  3. ervaring met seks? Ja 

1. liever seks terwijl iedereen kijkt (elke keer) of helemaal geen seks? Dan maar dat ze  mee kijken  
  2. liever seks met beste vriend/vriendin of seks met dat ene kind dat jij haat? Mijn beste vriendin of vriend 
  4. liever masturberen in de klas (waar je hele klas bij is) of in de woonkamer (waar je hele gezin bij is)?  Jongs in mijn klas zouden dat wel willen 
  5. liever elke keer als je seks hebt pijn hebben (geld ook voor masturbatie) maar dan wel de geile feeling hebben of elke keer als je seks hebt niks voelen (geld ook voor masturbatie) de eerste 

1. zou jij voor een ton (100,000 euro) je docent/mentor neuken? Nee maar dat zouden wel willen ik zie ze wel kijken naar mij 
  2. zou jij voor een miljoen (100,000,000 euro) een naaktfoto op internet zetten (en je kan het niet meer verwijderen)? Nee
  3. zou jij voor duizend euro (1000 euro) een trio starten met alleen hetzelfde geslacht (en jullie zien elkaar 5 dagen in de week voor 1 jaar lang)?Nee 
  4. zou jij voor een miljoen (100,000,000) een keer seks hebben met een van je ouders?echt niet 
  5. zou jij voor vijftigduizend euro (50,000) een jaar geen seks meer hebben (en ook niet meer mansturberen) deze wel lastig 

1. NU 10 km hardlopen zonder pauze en dan je crush neuken (en je crush wilt het dan ook)? Echt wel 
  3. NU naar je ouders gaan en vragen of ze een seks speeltje voor jou willen kopen en als ze ja zeggen krijg je niks maar als ze nee zeggen krijg je een feestje waar alleen (het geslacht waar je op valt) van je school komen.? Ik bestel zelf wel zo speeltje wel. Maar je jongs van school zouden dit wel willen 
  4. NU naakt en schreewend door je straat rennen voor 10 min maar dan de eerst volgende keer dat je gaat slapen 24 uur in je seks fantasie leven? Zou wel kunnen we wonen toch buiten dorp  niemand zo mij zien dan wel 
  5. NU je vriend(en) kwijt raken (ze gaan allemaal dood) maar dan wel je partner kiezen uit alle mensen op de wereld? Mijn vriendinen  die wil niet verliezen 

EINDE 

1. wat vond je van deze lijst van 1 op 10    8.5 
  2. PART 2?
  3. nog vragen aan mij? (ik beantwoord alles) heb je nog vragen 

okee groetjess, backup

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 30 reacties
  • 10 februari 2025
Backup schreef:

BASICS

1. hoe oud ben je? 14
  2. seksualiteit? bi
  3. ervaring met seks? veel

1. liever seks terwijl iedereen kijkt (elke keer) of helemaal geen seks? terwijl iederen kijkt
  2. liever seks met beste vriend/vriendin of seks met dat ene kind dat jij haat? beste vriendin
  3. liever nooit meer seks of elke dag seks? elke dag
  4. liever masturberen in de klas (waar je hele klas bij is) of in de woonkamer (waar je hele gezin bij is)? klas
  5. liever elke keer als je seks hebt pijn hebben (geld ook voor masturbatie) maar dan wel de geile feeling hebben of elke keer als je seks hebt niks voelen (geld ook voor masturbatie) pijjn

1. zou jij voor een ton (100,000 euro) je docent/mentor neuken? ja
  2. zou jij voor een miljoen (100,000,000 euro) een naaktfoto op internet zetten (en je kan het niet meer verwijderen)? ja
  3. zou jij voor duizend euro (1000 euro) een trio starten met alleen hetzelfde geslacht (en jullie zien elkaar 5 dagen in de week voor 1 jaar lang)? ja
  4. zou jij voor een miljoen (100,000,000) een keer seks hebben met een van je ouders? nee
  5. zou jij voor vijftigduizend euro (50,000) een jaar geen seks meer hebben (en ook niet meer masturberen) nee

1. NU 10 km hardlopen zonder pauze en dan je crush neuken (en je crush wilt het dan ook)? ik kan niet zo veel lopen
  2. NU masturberend bij je buren aanbellen en wachten tot ze open doen (je moet blijven staan  masturberen tot ze de deur openen) en dan seks hebben met iemand na keuzen? nee mijn buren zijn kei oud
  3. NU naar je ouders gaan en vragen of ze een seks speeltje voor jou willen kopen en als ze ja zeggen krijg je niks maar als ze nee zeggen krijg je een feestje waar alleen (het geslacht waar je op valt) van je school komen.? nee
  4. NU naakt en schreewend door je straat rennen voor 10 min maar dan de eerst volgende keer dat je gaat slapen 24 uur in je seks fantasie leven? ja
  5. NU je vriend(en) kwijt raken (ze gaan allemaal dood) maar dan wel je partner kiezen uit alle mensen op de wereld? nee

EINDE 

1. wat vond je van deze lijst van 1 op 10 8/10
  2. PART 2? jaaaaaaa

okee groetjess, backup

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 12 reacties
  • 12 februari 2025

BASICS

1. hoe oud ben je? 15
  2. seksualiteit? hetro
  3. ervaring met seks? helaas niet

1. liever seks terwijl iedereen kijkt (elke keer) of helemaal geen seks? als iedereen de hele tijd gaat kijken lijkt me echt niet chill, dus doe dan maar geen seks
  2. liever seks met beste vriend/vriendin of seks met dat ene kind dat jij haat? met beste vriend/vriendin
  3. liever nooit meer seks of elke dag seks? elke dag seks uiteraard
  4. liever masturberen in de klas (waar je hele klas bij is) of in de woonkamer (waar je hele gezin bij is)? beide vind ik walgelijk, dus deze skip ik
  5. liever elke keer als je seks hebt pijn hebben (geld ook voor masturbatie) maar dan wel de geile feeling hebben of elke keer als je seks hebt niks voelen (geld ook voor masturbatie) ligt er een beetje aan hoeveel pijn, maar denk dat ik voor de pijn en feeling ga

1. zou jij voor een ton (100,000 euro) je docent/mentor neuken? echt niet, zelfs als ik een biljoen zou krijgen zou ik het nog niet doen
  2. zou jij voor een miljoen (100,000,000 euro) een naaktfoto op internet zetten (en je kan het niet meer verwijderen)? nee dank je
  3. zou jij voor duizend euro (1000 euro) een trio starten met alleen hetzelfde geslacht (en jullie zien elkaar 5 dagen in de week voor 1 jaar lang)? ik zou het in ieder geval overwegen en ik zou het denk ik wel doen, tenzij ik ze er nog voor moet gaan vragen
  4. zou jij voor een miljoen (100,000,000) een keer seks hebben met een van je ouders? zeker niet
  5. zou jij voor vijftigduizend euro (50,000) een jaar geen seks meer hebben (en ook niet meer masturberen) ik kan niet zonder

1. NU 10 km hardlopen zonder pauze en dan je crush neuken (en je crush wilt het dan ook)? ja zeker, ik zou na die 10 km doodop zijn maar dat is het waard
  2. NU masturberend bij je buren aanbellen en wachten tot ze open doen (je moet blijven staan  masturberen tot ze de deur openen) en dan seks hebben met iemand na keuzen? nee, ik heb geen goede band met de buren
  3. NU naar je ouders gaan en vragen of ze een seks speeltje voor jou willen kopen en als ze ja zeggen krijg je niks maar als ze nee zeggen krijg je een feestje waar alleen (het geslacht waar je op valt) van je school komen.? met dit in mijn achterhoofd zou ik het zeker doen
  4. NU naakt en schreewend door je straat rennen voor 10 min maar dan de eerst volgende keer dat je gaat slapen 24 uur in je seks fantasie leven? echt niet, ik woon in een straat waar bijna niemand elkaar kent en waar ongeveer de helft niet uit Nederland komt
  5. NU je vriend(en) kwijt raken (ze gaan allemaal dood) maar dan wel je partner kiezen uit alle mensen op de wereld? echt niet (ondanks dat “allemaal” niet heel veel is)

EINDE 

1. wat vond je van deze lijst van 1 op 10 6,9, ik zou bij de would you rather ook wat opties neerzetten waarbij je tussen 2 leuke dingen kunt kiezen (bijvoorbeeld: dagelijks seks met het meisje dat je het op 1 na mooist vindt OF maandelijks seks met het meisje wat je het aller mooist vindt)
  2. PART 2? graag
  3. nog vragen aan mij? (ik beantwoord alles) welke optie zou jij kiezen bij het voorbeeld bij 1?

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen