Skip to main content

Hallo allemaal,

Ik zit een beetje met een dilemma. Ik snap nu een tijdje soms met een meisje, het was nooit echt richting seks/relatie, we zitten bij elkaar in de klas en meer niet.  

Totdat ze me iedere dag begon te snappen en signalen af begon te geven enzo en ze best wel een glow-up heeft gehad. Ik snap nu een week echt veel met haar en we hebben 2 keer afgesproken, 1 keer bij haar en 1 keer bjj mij, toen we alleen thuis waren. Toen hebben we gezoend en de tweede keer heeft er ook het nodige natte vingerwerk plaatsgevonden. 

Nu wil zij volgende week weer bij haar afspreken en wil ze dan ook seks en ik heb het idee dat ze ook een relatie wil. Het probleem is alleen dat haar moeder mijn engelsdocent is en ze zelf eigenlijk best wel een meme is (ze is soms best wel vreemd). Een relatie wordt dus sowieso heel ongemakkelijk en ik weet niet of ik daadwerkelijk seks met haar wil en of ik uberhaupt door wil gaan met haar zeg maar. Want we willen het allebei het liefst geheim houden en dat is best wel heel lastig.

Hebben jullie advies wat ik t best kan doen?

Hallo

 

Persoonlijk heb ik hier niet echt veel ervaring in. Maar je moet vooral je hart volgen. Als je haar leuk vind wat maakt de familie dan uit?! Zolang dat jullie maar gelukkig zijn. Zit je te twijfelen over de moeder of echt over haar, want hierbij kan niemand je echt helpen behalve jezelf. En je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt en als je geen sexs wilt met haar. HEB JE GEEN SEXS MET HAAR.


Reageer