Skip to main content

Hallo mensen! Ik ben een 15 jarige jongen en homo. Ik probeerde de dildo van mijn moeder te gebruiken maar hij paste niet? Hebben jullie tips of dingen die ik moet doen om ervoor te zorgen dat die wel past?

 

Met vriendelijke groet anoniempje

Hii Anoniempje19 

 

Leuk om te lezen dat je de dildo van je moeder wil gebruiken. Wellicht kan je eerst beschrijven hoe je het geprobeerd hebt. Aan de hand daarvan kunnen wij je denk ik het beste tips geven. 

 

Succes!

 

xxoox


Hallo iertje10x ik deed hem eerst met een zuignap op de grond, en ging er op zitten. Toen probeerde ik hem er handmatig in te doen maar dat lukte ook niet.


@Anoniempie19 

Ik zou zoiezo eerst de dildo schoonmaken anders is het (vind ik) een beetje goor. Ook glijmiddel is heel erg belangrijk. Anders gaat hij er zoiezo niet in. Als je niet aan glijmiddel kan komen kan je anders ook (natuurlijke) zonnebloemolie gebruiken. Kijk wel uit dat je dat niet op je bed laat vallen want dat gaat er lastig/niet uit. Wanneer het pijn doet moet je vooral stoppen. Een anus is er namelijk niet voor gemaakt om een dildo in te stoppen dus wees voorzichtig. 

 

Heb je al eens een butplug geprobeerd, zonee miss kan je daar beter mee beginnen of iets anders veilig gebruiken om un je kont te stoppen. Zoals de achterkant van een tandenborstel die je niet meer gebruikt (maak deze wel dan goed schoon!)

 

Voor de rest moet je het eigenlijk vooral zelf uitzoeken.

Nog veel succes en vooral plezier😉

 


heyyy 

zorg dat je je ontspant, vooral rond je anus dus. 

liefsss F


Reageer