Vraag

Dildo kopen zonder dat ouders erachter komen

  • 4 May 2022
  • 6 reacties
  • 367 Bekeken

Badge

Hallo!

Ik wil heel graag een dildo online kopen, maar ik ben bang dat mijn ouders erachter komen. Ze mogen geen bank afschrift zien, want dat weten ze dat ik iets besteld heb. Ik weet dat ik het moet af laten leveren bij een afhaalpunt, maar ik heb even gekeken en als ik dat wil doen staat er ook een factuur adres. ( mijn adres ) Dus hierbij mijn vragen:

Hoe dat ding bestellen zonder bankafschrift?

Wat is dat factuuradres en word er dan een factuur van dat ding naar mijn adres gestuurd?

 

Alvast bedankt voor het reageren!

 


6 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Heb er niet veel verstand van, maar wat je zou kunnen overwegen, is om hem te kopen in een winkel met contant geld. Je moet hem dan enkel nog goed verstoppen. Hopelijk heb je daar iets aan! Groetjes xxx

Reputatie 3
Badge +1

Je kan geen dildo bestellen zonder bankafschrift achter te laten. Je moet contant geld betalen.  Ik denk dat in Kruidvat wel een dildo te koop is. Ik zou contant betalen, want anders kan je ouders zien dat je het gekocht heeft

 

Groet Crazygirl_ 

Reputatie 6
Badge +7

Vrij makkelijk. Goed de puntjes volgen.

 

  1. Je betaalt niet met je bank maar met een cadeaukaart. Die cadeaukaart (van Bol / Coolblue) koop je bij een AH, Jumbo of Primera.   Het beste is contant met kleine bedragen die je bij elkaar hebt gespaard.
  2. Kleine bedragen spaar je bij elkaar door bv iets te kopen en het dan terug te brengen voor geld. Of door een tikkie aan een vriendin te betalen; zij geeft jou contant, jij stuurt het per bank terug en je zegt dat het voor een ijsje was.

Kopen doe je inderdaad via een pakketpunt. 

Factuuradres: Er gaat géén aparte papieren factuur naar jouw huis. Echt niet!
Reken maar uit: Dat zou BOL een euro extra per bestelling kosten.   En dat terwijl ze al een pakje aan jou afleveren, namelijk het pakketje dat je hebt besteld.

De factuur zit bij het pakketje. Die gaat absoluut niet apart!  

En je kunt als factuuradres natuurlijk een compleet fantasie-adres invullen. Maakt echt niks uit.

 

In een winkel kopen is inderdaad een optie maar als je hem online wilt kopen zijn daar ook wel wat omwegen voor te verzinnen. Je kunt bijvoorbeeld bij een supermarkt een bol.com bon kopen (contant of gwn met pin, een afschrift van een supermarkt zullen ze toch niet verdacht vinden). Met deze bon kan je zonder rekeningafschrift dus iets bestellen van bol.com, en daar hebben ze echt zat.

Over dat factuur adres, ik heb het volgens mij nog nooit meegemaakt dat er een factuur met de post is bezorgd hier. Deze factuur zit gwn in het pakket zelf. Verder kan je in je profiel instellen dat je helemaal geen brievenpost ontvangt, voor het geval dat je ouders dan vragen gaan stellen.

Je kan geen dildo bestellen zonder bankafschrift achter te laten. Je moet contant geld betalen.  Ik denk dat in Kruidvat wel een dildo te koop is. Ik zou contant betalen, want anders kan je ouders zien dat je het gekocht heeft

 

Groet Crazygirl_ 

 tuurlijk verkopen ze geen dildo in de kkr kruidvat

 

Reputatie 3
Badge +1

@MootjeVanDeBlok 

Echt ??? O dan heb ik fout . Ik heb het vaker gehoord van mijn vrienden,  maar bedankt voor de kritiek.  Ik kan soms echt dom zijn. Sorry... Ik heb het fout. 

 

Crazygirl_ 

Reageer