Vraag

Dildo kopen

  • 30 March 2022
  • 7 reacties
  • 294 Bekeken

Badge

Hallo, ik wil graag een dildo kopen maar wil niet dat mijn ouders er achter komen en ik wil het eigenlijk bij een afhaal punt ophalen. 

Wat is een site waar je ze anoniem kan kopen en waar het niet op de box staat wat het is? 


7 reacties

Reputatie 2

Hi Goos, ik liep laatst in de Big Bazar zag dat daar allemaal vibrators en dildos lagen. Ik zou gewoon naar de winkel gaan dan komen je ouders er helemaal niet achter 👍

Reputatie 5
Badge +3

Kruidvat heeft het ook, contant afrekenen en niemand die het weet. 

Reputatie 7
Badge +7

Easytoys heeft volgens mij discrete bezorging en ik geloof dat het bij afschrijven ook onder een andere naam staan. Ik weet het niet zeker tho, je zou even op hun site kunnen kijken:)

Reputatie 7
Badge +7

Hi Goos, ik liep laatst in de Big Bazar zag dat daar allemaal vibrators en dildos lagen. Ik zou gewoon naar de winkel gaan dan komen je ouders er helemaal niet achter 👍

haha daar was ik van ‘t weekend ook. Gekke plek die big bazar. Maar dit ligt er natuurlijk ook aan wat TS fijn find, zo heb ik het idee dat die het graag anoniem wil kopen. Maar dat word bij een drogist dus moeilijk

Kruidvat heeft het denk ik ?? Albert Heijn heeft ook één soort bij ons . Gewoon zo'n winkel in lopen en contant geld betalen

 

Emma

Reputatie 6
Badge +7

bol.com of coolblue.

Je betaalt met een cadeaukaart die je zelf koopt waar je genoeg geld op zet.

Je laat het afleveren bij een afleverpunt zoals een AH of een Primera.

De verpakking is een gesloten dichtgelijmde kartonnen doos. Niemand kan zien wat er in zit.

Reputatie 5
Badge +3

zoals hierboven wordt gezegd, bijna iedere site heeft deze mogelijkheid.

en voordeel van bol.com is dat je bij de supermarkt gewoon een kadobon kunt kopen, en deze gebruiken op de site van bol.com.

als je via Easytoys besteld komt er ook geen Easytoys op je rekening te staan maar een hele algemene naam van een betaling “EDC via Pay.nl

Reageer