Vraag

dildo kopen

  • 23 October 2020
  • 4 reacties
  • 255 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik wil graag een dildo kopen ik weet dat je het op een adres kan laten leveren. Maar hoe?! En zien de mensen daar dan dat je een dildo heb gekocht want dat wil ik echt niet😫


4 reacties

De meeste grote sekswinkels versturen hun pakketjes discreet, dus in een onherkenbare doos, en bij afzender staat dan niet de naam van de winkel etc. Ook bij de bankafschriften staat de naam van de winkel niet dan. Ik zou hier vooraf wel even onderzoek naar doen want iedere webshop is anders.

Bij de bezorgopties kun je vaak kiezen om het dan bij een postnl punt af te laten leveren ofzo. Dan moet je maar ff kijken welke er het dichts bij jou in de buurt is.

Reputatie 6
Badge +7

Anoniem betalen: Koop een Coolblue / BOL.com cadeaukaart in een supermarkt of Primera.

Anoniem ontvangen: Bestel iets bij Bol.com / coolblue en kies als bezorgadres een PostNL vestiging; zoals een Primera, drogist of een supermarkt.

Alle pakketjes van die bedrijven zitten in dezelfde kartonnen doos. Niemand kan zien wat er in zit en het interesseert ook niemand iets.  Jij haalt gewoon je electrische tandenborstel of telefoon-oortjes of bluetoothspeaker of boek of powerbank of Japans theesetje op. Niemand weet wat er in zit.

 

Reputatie 3
Badge +4

Anoniem betalen: Koop een Coolblue / BOL.com cadeaukaart in een supermarkt of Primera.

Anoniem ontvangen: Bestel iets bij Bol.com / coolblue en kies als bezorgadres een PostNL vestiging; zoals een Primera, drogist of een supermarkt.

Alle pakketjes van die bedrijven zitten in dezelfde kartonnen doos. Niemand kan zien wat er in zit en het interesseert ook niemand iets.  Jij haalt gewoon je electrische tandenborstel of telefoon-oortjes of bluetoothspeaker of boek of powerbank of Japans theesetje op. Niemand weet wat er in zit.

 

Precies dit wilde ik ook zeggen.

Hey,

Bij veel webshops heb je ook de keuze om je pakket in te laten pakken als cadeautje. Als je dat doet dan weet je zeker dat niemand ziet wat erin zit. Kost alleen wel weer extra geld en ik weet ook niet of elke webshop dat heeft. Maar anders lijkt me dat wel een optie

Succes,

Xx Simply Me

Reageer