Vraag

dildo kopen 16 jarige

  • 19 July 2022
  • 3 reacties
  • 312 Bekeken

Badge

Hallo,

 

ik ben 16 en wou graag een dildo kopen online, mijn ouders zullen er vast niet blij mee zijn (zullen ook geen toestemming geven vandaar dat ik ze het niet vraag). Ze checken heel soms mijn bankafschriften (als ik meer dan €100 per maand uit geeft krijgen ze een melding) het enige wat ik het kan laten doen is het bezorgen aan mijn deur want er is geen afhaalpunt waar ik woon. Weet iemand daar een goede oplossing voor?


3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hoi @Elisjejejej,

je zou bijvoorbeeld als je een vriend/vriendin hebt die dit wel zou mogen kopen, het pakketje bij diegene laten bezorgen. Dan haal jij het op en dan hoeven je ouders er niks van te weten. Ook kan je naar een “live” winkel gaan, want dan heb je er helemaal geen last van. 
groet, Jackie

Ja, wat ik had gedaan is een ophaalpunt, maar dat is niet mogelijk. Wat @Jackie10 zei is wel goed met het sturen naar een vriend enzo. Die van mij was €15,- ofzo, dus het lijkt met dat dat niet bij je €100,- limiet komt. Die kan je laten sturen naar een vriend en daar ophalen (natuurlijk wel eerst afspreken). Om dat af te spreken is niet raar. Als het mij werd gevraagd zou ik het niet raar vinden ofzo. En vanaf daar gwn ophalen bij je vriend.

Zelf was ik nog een keer naar een ‘live’ winkel gegaan, maar zelfs als je 16 bent mag je niet naar binnen.

Badge +1

Misschien kan je iemand vragen of hij voor jou een dildo uit een sexshop kan kopen.

Reageer