Skip to main content
Vraag

dildo doll maken

• May 19, 2026
  • 11 reacties
  • 478 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hi iedereen,

ik zag laatst een video van een “dildo doll”. Ik wil dit ook graag maar dan wel zelf maken. Ik heb alleen de dildo maar voor de rest niks. Kan iemand mij helpen/ vertellen hoe ik dit ga maken?

11 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • May 19, 2026

Wat is dat eigenlijk, een pop met een dildo eraan die jou dan neukt?

Forum|alt.badge.img+2

Wat is dat eigenlijk, een pop met een dildo eraan die jou dan neukt?

Ja het is een pop met een dildo erop zodat je als vrouw (in mijn geval man) erop kan gaan zitten en standjes zoals cowgirl of weet ik het veel wat kan doen

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • May 19, 2026

je kan toch beter op zoek gaan naar een jongen die zijn piemel in je kont wil stoppen dan het nep te doen. er zijn denk ik best wel jongens die hun piemel in je kont willen stoppen, maar misschien doet het wel pijn zeker als het een grote en dikke piemel is.

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • May 20, 2026

Welk voordeel heeft zo’n pop dan t.o.v. gewoon een dildo?

Forum|alt.badge.img+2

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@Diana Dan heb je meer het gevoel dat je geneukt word ofzo. Ja kan het niet heel goed uitleggen maar zoiets 

Forum|alt.badge.img+2

@DJEE Dit zou best kunnen inderdaad maar hoe begin ik hiermee??? En ik hoef geen relatie met een jongen want ik ben gewoon hetero vind alleen lekker om een piemel in me te hebben wat meer hetero mannen vinden. 

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • May 20, 2026

@Anoniemejongen15 heb je het al gedaan met een echte jongen of alleen met een dildo?  Ik vind het wel creatief, wat jij wilt maken.  Heb je ook aan een plekje gedacht om hem te verstoppen want ik neem toch aan dat je liever niet hebt dat huisgenoten dat weten.

kleinbloempje
Forum|alt.badge.img+4

Hoi ​@Anoniemejongen15 

Begrijp dit niet verkeerd hoor, maar ik snap je niet zo goed. Je bent hetero maar wil wel een piemel in je hebben? Kan je me uitleggen hoe dat zit? Je weet dat vrouwen geen piemel hebben toch?😅

x

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • May 20, 2026

@DJEE Dit zou best kunnen inderdaad maar hoe begin ik hiermee??? En ik hoef geen relatie met een jongen want ik ben gewoon hetero vind alleen lekker om een piemel in me te hebben wat meer hetero mannen vinden. 

maar als je een piemel in je kont wil, doe dat dan met een jongen van jou leeftijd en geen oudere mannen want misschien gaan die dingen doen die je niet wilt en anders gewoon alleen de dildo in je kont stoppen.

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • May 26, 2026

@kleinbloempje er is een verschil tussen graag anale seks ontvangen en homo zijn.  Er zijn genoeg heterojongens die graag iets in hun anus hebben zonder dat dat een echte penis moet zijn, het gaat hun om de stimulatie.  Anderzijds zijn er gays die niet houden van kontneuken, er zijn genoeg andere manieren om plezier te hebben aan seks tussen jongens.

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 26, 2026

Wat een rare uitvinding. Mensen zijn soms echt weird en wanhopig