Skip to main content
Vraag

dildo?

• April 28, 2025
  • 3 reacties
  • 369 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben een jongen en ik vind het lekker om anaal te doen. Ik gebruik nu als seksspeeltje een pen. Dit word saai, ik wil iets gebruiken wat meer op een penis lijkt. Heeft iemand een idee.? Condooms kopen of een echte dildo is voor mij geen optie. 

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 28, 2025

Ik doe dat nog niet denk ook ni dt ik het voorlopig ga doen misschien een knuffel? ps: wordt je pen ni vies

Mariska H
Forum|alt.badge.img+6
  • Kindertelefoon
  • April 28, 2025

Hoi,

Goed dat jullie tips vragen en meedenken. Let er wel op dat voorwerpen die niet bedoeld zijn als seksspeeltje, onveilig en onhygiënisch zijn. Met een pen kun je jezelf beschadigen vanbinnen. Veel voorwerpen kun je niet voldoende schoonmaken. Gebruik alleen voorwerpen die bedoeld zijn als seksspeeltjes.

zie ook forumregel 6: vraag of geef geen schadelijke tips.

Groetjes, Mariska 

De Kindertelefoon 

Forum|alt.badge.img+1

ik zou ook zoiezo geen pen ofzo gebruiken en je kan bij veel sites gewoon discreet bestellen en dan bijv bij een afhaalpunt leveren zorg alleen wel dat je een goede verstopplek hebt

een dildo zou idd een optie zijn

tip zorg wel dat hij niet te groot is je moet eerst je anus een beetje uitrekken voordat je een grote dildo aankan ik probeerde laatst de kleinste dildo van mijn vader(met een condoom om de dildo natuurlijk) en die paste er niet in