Vraag

dildo

  • 23 February 2020
  • 12 reacties
  • 1930 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb tijdens het aftrekken vaak zin om iets in me kont te stoppen. Een pen of een vinger is saai. 
kan het kwaad om de achterkant van een deofles of een banaan te gebruiken? 

Aantal vragen:
Wat gebruiken jullie als dildo?
Ben je een jongen of meisje?
Hoe oud?
 

 

 

groet,

14 jarige jonge


12 reacties

Badge +1

De achter kant van een deo fles kan maar een banaan is zacht en zal afbreken en dan zit er een banaan in je kont

Heyy

Gewoon even melden, denk dat het niet bepaald gezond is om dingen die er niet voor bedoelt zijn in je kont te stoppen. Nu kom ik heel saai over , weet ik maar het is voor je eigen gezondheid. Koop beter een dildo ofzo

Groetjes

Kaas123

Reputatie 3
Badge +3

Als je de bovenkant van een deofles gebruikt en de dop gaat eraf, of hij gaat spuiten. ouch. koop maar gewoon een dildo, dat is denk ik beter

Ik heb tijdens het aftrekken vaak zin om iets in me kont te stoppen. Een pen of een vinger is saai. 
kan het kwaad om de achterkant van een deofles of een banaan te gebruiken? 

Aantal vragen:
Wat gebruiken jullie als dildo? Een dildo 
Ben je een jongen of meisje? Jongen
Hoe oud? 14
 

Banaan zou ik sowieso niet doen omdat dat zonder schil afbreekt en met schil er misschien anti bacterie spul ofzo op zit. Deo fles kan, maar is wel groot natuurlijk. Misschien kun je gaan voor meer vingers? 2? 3? En als je vaak oefent misschien wel je hand? Ik zou zelf alleen dingen gebruiken die ook echt bedoeld zijn als sex toy zodat je zeker weet dat het geen kwaad kan. 

 

groet,

14 jarige jonge


 

Ik hoop dat je er iets aan had!

 

Ik gebruik meestal de dildo van me zus.

 

(jongen)

 

Hij Is wat aan de dikke kant maar juist dat is lekker. Las je er geen thuis hebt koop er eentje het verbeterd heel wat. Als je je er voor schaamt (wat nergens voor nodig is, veel van me gezin hebben me vaak genoeg de Wilco van me zusje zien bereiden en deden alsof er niks aan de hand was, want mastruberen en seksuele handelingen zijn heel menselijk) verstop hem dan in bijvoorbeeld een schoenen dood ofzo

16 trouwens 

(Wilco = dildo) 

en als je hier nog vragen voor hebt stel ze gerust 

Reputatie 1
Badge

Ik gebruik meestal de dildo van me zus.

 

(jongen)

 

Hij Is wat aan de dikke kant maar juist dat is lekker. Las je er geen thuis hebt koop er eentje het verbeterd heel wat. Als je je er voor schaamt (wat nergens voor nodig is, veel van me gezin hebben me vaak genoeg de Wilco van me zusje zien bereiden en deden alsof er niks aan de hand was, want mastruberen en seksuele handelingen zijn heel menselijk) verstop hem dan in bijvoorbeeld een schoenen dood ofzo

 

Vind je je zus het niet erg dat je haar dildo gebruikt?

l

 

Vind je je zus het niet erg dat je haar dildo gebruikt?

 

Zolang ik hem maar schoonmaak, en als ze iets in betaling terug wil zegt ze het en doe ik het. Kan van Alles zijn geld of iets wat ik moet doen. Wel zo eerlijk lijkt me

 

 

Badge

Goed idee die dildo van je zus, ik heb die van mijn moeder stiekem gebruikt. 

 

Bericht aangepast in verband met forumregel 9. 

 

Vind je je zus het niet erg dat je haar dildo gebruikt?


lieve schat denk je nou echt dat hij tegen zn zus zegt. '’jo, ik leen ff je dildo want ben fk geil ya know?'’

uhmm ik denk het niet.

Een Deo bus kan springen omdat er een gas inzit en dat betwijfel ik als dat goed zal doen aan je hol ook deo brand en zal geen prettig gevoel geven. Ik ben een transgender meisje en ik stop er altijd een komkommer met een condoom rond in + nog geen €1 voor een komkommer alsook dit heeft de vorm ongeveer neem wel een verse omdat deze goed hard zijn maar een oudere gaat ook enkel een oudere komkommer is sponsig en geeft mee wat dan weer de druk op je aars wegneemt en dus niet zo heerlijk aanvoelt dan een keiharde komkommer of zoek een vriend de broek uit en de piet erin. Voor mij persoonlijk leuk want ik ben transgender en bi dus homoseksuele seks is geen schande enkel moet ge het wel willen 

Reageer