Skip to main content
Vraag

dildo

• May 29, 2026
  • 3 reacties
  • 322 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hee,

ik heb misschien een rare vraag, ik heb dus een speeltje met een vibrator en dildo in 1. ik gebruik altijd de vibrator omdat de dildo niet lukt om in m’n vagina te krijgen (weet niet of dat zo heet sorry!).

maar ik ben heel benieuwd hoe dat voelt en wil het heel graag proberen, het lijkt erop dat het gat niet echt uitrekt waardoor de dildo er dus niet in past. hierdoor ben ik ook een beetje bang dat stel ik heb een keer seks, de de penis niet past,

hebben jullie tips? 

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 29, 2026

Het kan goed zijn dat je nog jong bent (geen idee hoe oud je bent namelijk), en dat je vagina nog niet gegroeid is... dat komt dan vanzelf wel... het uitrekken gaat beter als je een beetje nat/opgewonden bent. Probeer dat een, als het dan niet lukt is je dildo misschien gewoon te groot (hoe groot is hij eigenlijk?).

Liefss! Luca9

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 29, 2026

Laat jezelf in de mood komen, begin bijvoorbeeld met je lichaam strelen zodat je ontspannen wordt en je vagina mischien iets meer ontspant. En bouw het op met je vingers, hij hoeft er niet gelijk helemaal in te gaan. Die penis moetje je geen zorgen over maken, als het niet past probeer je het later opnieuw of doen jullie een andere seksuele handeling( hij jouw beffen of jij pijpen bijv, strelen niet te vergeten)

x

Forum|alt.badge.img

om een dildo in jouw vagina te krijgen moet deze wel nat zijn.

als jouw vagina niet nat genoeg wordt kan je ook altijd nog glijmiddel gebruiken, belangrijk is om te ontspannen aangezien het een spier is