Diep pijpen

  • 30 August 2023
  • 9 reacties
  • 2138 Bekeken

Badge

Heyy

 

Ik heb nu 3 maanden een vriendje, en sinds een maand geleden hebben we seks. Hij is alleen redelijk groot geschapen, en ik kom bij het pijpen maar halverwege, anders moet ik kokhalzen. Ik zou graag helemaal kunnen pijpen. Hebben jullie tips? Of hoe zou je dat kunnen oefenen?


9 reacties

Badge

Hey @Lisa_ 

Ik ben zelf een jongen maar ik weet wel dat als je in je duim knijpt dat dat je gagreflex niet meer werkt die zorgt er namelijk voor dat je moet kokhalzen misschien moet je dat eens proberen

Laat maar weten of het echt werkt

Groetjes gaatjeniksaan

Badge

heyy thanks! alleen als we seks hebben bind hij zegmaar mijn handen op me rug, dus dat is helaas geen mogelijkheid :(

Badge

Heyy je zou hem toch ook eerst kunnen pijpen en pas als jullie echt gaan neuken je handen vastbinden?

Badge

Ja zou kunnen I guess maar hij wil liever tijdens het pijpen ook handen vastgebonden

Badge

Ja nou hij kan kiezen of eerst handen vastbinden ma niet helemaal gepijpt worden of later handen vastbinden en wel helemaal gepijpt worden

Ik zou het wel weten😂

Reputatie 7
Badge +7

Volgensmij ben je hiervoor gewoon veel ervaring nodig. Bij de tandarts werd ik altijd verteld dat door je buik ademen kan helpen je te laten ontspannen

Badge

Dus rustig ademen en elke keer iets verder zou moeten helpen?

Badge

Hey Lisa_ 

Wat vind jij zo groot geschapen aan hem dan?

Mvg

Reputatie 2
Badge +1

Is het al gelukt?

Reageer