Beantwoord
dickpics sturen naar me vriend
ola
op een avond zat ik te chatten met een goede vriend. ik vroeg voor de grap of hij een stijve had en hij zei nee en vroeg daarna of ik er een had, en dat had ik. Hij vroeg als grapje om foto’s te sturen en ik vond het prima (hij was al best lang hoe het er uit zo zien dus het was niet uit het niets)
dus ik een foto sturen en daarna kreeg ik er een terug dat ik hem stijf had gemaakt, nu sturen we regelmatig naar elkaar en heb ik er ook geen problemen meer mee.
Alleen is dit gebruikelijk of “normaal” ?
ben trouwens niet homo-seksueel en hij ook niet
op een avond zat ik te chatten met een goede vriend. ik vroeg voor de grap of hij een stijve had en hij zei nee en vroeg daarna of ik er een had, en dat had ik. Hij vroeg als grapje om foto’s te sturen en ik vond het prima (hij was al best lang hoe het er uit zo zien dus het was niet uit het niets)
dus ik een foto sturen en daarna kreeg ik er een terug dat ik hem stijf had gemaakt, nu sturen we regelmatig naar elkaar en heb ik er ook geen problemen meer mee.
Alleen is dit gebruikelijk of “normaal” ?
ben trouwens niet homo-seksueel en hij ook niet
Beste antwoord door Anonymous
Hey hoi,
Dit is sexting en het gebeurt vaak. Ik heb het zelf ook gedaan en daarom denk ik toch wel dat het normaal is. Het is wel riskant omdat de foto's door gestuurd kunnen worden wat nare gevolgen kunnen hebben. Puur omdat ik daarvoor bang was ben ik er ook mee gestopt. Wees voorzichtig ermee en zorg er een beetje voor dat je niet herkenbaar bent op de foto's, dan zal het minder riskant zijn.
'k hoop dat je hier wat aan hebt
xx Darlingyou
Bekijk origineelDit is sexting en het gebeurt vaak. Ik heb het zelf ook gedaan en daarom denk ik toch wel dat het normaal is. Het is wel riskant omdat de foto's door gestuurd kunnen worden wat nare gevolgen kunnen hebben. Puur omdat ik daarvoor bang was ben ik er ook mee gestopt. Wees voorzichtig ermee en zorg er een beetje voor dat je niet herkenbaar bent op de foto's, dan zal het minder riskant zijn.
'k hoop dat je hier wat aan hebt
xx Darlingyou
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.