Vraag

dickpics

  • 21 June 2020
  • 6 reacties
  • 708 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hebben mensen wel eens dickpics naar vrienden gestuurd? Zo ja hoe ging het

 


6 reacties

Is niet toegestaan op dit forum. Denk ook niet dat iemand hier behoefte aan heeft.

Heyy

Nog nooit gedaan en zou het ook nooit doen denk ik. Ook niet als ik een vriendin had. Ik vind het namelijk ( sorry mensen die het wel doen) echt dom. Gwn dom. Ook al vertrouw je die persoon op dat moment 100% ooit gaat het over, zo werkt het leven namelijk.

Zie het zow het leven is een trein, waarin jij de machinist bent. Er stappen mensen op en af, jij bent de enige die heel de rit blijft zitten.

Vroeg of laat heb je met dege waarnaar je nudes stuurt ruzie, en hop iedereen heeft ze.

Doe het gewoon niet, ook niet via snap, met een 2 e telefoon of tablet kunnen ze er zo weer een foto van nemen, zonder je het weet. Gwn niet doen.

Groetjs

Reputatie 5
Badge +5

Is niet toegestaan op dit forum. Denk ook niet dat iemand hier behoefte aan heeft.

Gastgebruiker,  Eenjongen vraagt ook niet om iets naar hem te sturen. Maar of überhaupt iemand dat een keer gedaan heeft. En het is vaak op dit forum gevraagd en ook vaak met “ja” beantwoord 

Is niet toegestaan op dit forum. Denk ook niet dat iemand hier behoefte aan heeft.

Wat is hier niet toegestaan dan hij vraag of iemand het heeft mee gemaakt of gedaan heeft hij vraag niks verkeerds

Badge

Is niet toegestaan op dit forum. Denk ook niet dat iemand hier behoefte aan heeft.

dat heefd er toch niks mee te maken?!

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Eenjongen., 

 

Het lijkt mij persoonlijk nooit een verstandig idee om dickpics naar vrienden te sturen, zij kunnen gewoon screenshots maken en dit met iedereen delen. Zelf heb ik hier dan ook geen ervaring mee, ik heb hen wel ontvangen. Op een of andere manier worden homo -of biseksuele jongens snel verliefd op mij en zo. Dus ik heb er best wat mogen ontvangen en oh ja ik ben het niet eens met de reactie van Anonymous, want deze jongen stelt gewoon een hele normale vraag, misschien wil hij gewoon wat ervaringen weten, niks mis mee. Ik hoop dat jij hier iets aan hebt!

 

Groetjes, 

Anoniempje2222

Reageer