Skip to main content
Vraag

Dickpicks?

Forum|alt.badge.img+1

Hey,

Ik vroeg me af of meiden het eig wel leuk of geil vinden als ze een dick pick of naaktfoto krijgen. En wat vinden jullie er dan geil aan? 

4 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • 505 reacties
  • 25 maart 2025

Ik kan me voorstellen dat er meisjes zijn die het leuk vinden om zulke foto’s te krijgen van hun vriendje of iemand die ze leuk vinden.  Van onbekenden of ongevraagd is het creepy.

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 86 reacties
  • 25 maart 2025

Dickpics zijn een hell no voor mij maar Naaktfotos ontvangen van een meid vindt ik prima (zolang ze meerderjarig is), het exclusieve eraan/ dat het speciaal voor mij is vindt ik geil.

Sterre20
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 46 reacties
  • 25 maart 2025

Ik ben zelf blij dat ik nog nooit een dickpic heb gekregen het lijkt me niet geil.ik den dat het heel ongewenst en opdringerig is maar dat is mijn mening 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt

Sterre ⭐ ⭐ ⭐ 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 168 reacties
  • 25 maart 2025

Hey 

Ik krijg ze liever niet maar als van mijn vriendje zijn als die had vind datbwel geil maar als van onbekende zijn vind dat vies en met teksten dat ik het  mooieste meisje ben dat mij sex willen hebben  nou echt  niet 

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen