Skip to main content

Hoi allemaal... felicia hier…

Laats was ik heel geil en stopte ik een deo fles is me kut maar toen ik eenmaal klaar was kreeg ik hem der niet meer uit... dus ik had pijn en schreeuwde dat... me pa en stiefma rende naar beneden en zagen me op bed liggen met een deo fles in me kut.…

Hoe kan ik het minder akward maken tussen ons 

Gewoon doen alsof er niks gebeurd is…

of erover praten


Niet.
Als je daarmee gezien bent wordt het niet echt minder awkward.

Het slijt met de tijd. 

Adem in. Adem uit. 

Tijd gaat voorbij.

Andere dingen gebeuren.

Elk uur is het een uur langer geleden.

Adem in. Adem uit.

 


Ja, dat is inderdaat best wel ongemakkelijk..

Ik denk inderdaad dat je het best kunt doen alsof er niks aan de hand is, alsof het niet gebeurt is. Het koelt wel af, je ouders vergeten het na tijd wel. Je hebt hier misschien niet zo veel aan, omdat het al gezegt is, maar ik denk dat dat het beste is. Misschien kun je ook proberen ze iets minder te zien. Iets meer op je kamer zitten, dan vergeten ze het sneller.

Shingo<3


Ik zou zoizo niet in de woonkamer een deo bus in mn kut stoppen

 


oh mijn God… 

uhm ik zou er gewoon je mond over houden als ik jouw was.. dit is namelijk nogal akward 


Was het lekker?


-onnodige quote verwijderd-

Zoizo wel het was zo diep in haar vagina dat het vast kwam te zitten 😉


 

Adem in. Adem uit.

 

En die adem ruikt dan iig naar frisse deo ;)


Hoop dat de deofles er inmiddels uit is.


onnodige quote verwijderd

maar is de deofles eruit


@tim16  ik denk het toch. In elk geval is de deo zelf er zeker wel uit XD. Wat een verhaal ook weer, het zal je gebeuren zeg.


@Tover01 Bijna 4 jaar verder inmiddels. Ik hoop het voor haar, haha. @Felicia  misschien kun je een update geven als je dit leest 😂


 Hoi @tim16 m

 

dit  topic is van 13 december 2020 en ze schrijft zelf in een ander topic van 15 december (dus 2 dagen na dit topic)  dat ze nog konthaar had weggehaald en heeft ze het niet meer gehad over die spuitbus.

 

Ik denk dus dat ze het advies van @jaivy (helemaal bovenaan in dit topic_  heeft gevolgd en dat is heel verstandig, want @jaivy  gaf altijd wel goede adviezen als ik iedereen zo heb gehoord over @jaivy .

 

Diezelfde dag van dit topic heeft ze nog een topic over 'gepest om kuthaar’ gepost en over een 'neefje pijpen', maar ik weet niet of dat voor of na dit topic was.

Nou ja, ze had het best druk in die tijd. Misschien dat ze daarom ook geen tijd had om antwoord te geven.

 

Ik hoop dat alles goed met haar gaat.

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

 


Hey! Precies @tim16  vandaar dat er geen deo meer in zat xd. Haha @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer  heb je goed uitgezocht! Jij kunt later wel detective worden 😉 het is in ieder geval een geluk dat "ze" snel heeft kunnen switchen van deze deofles  naar een oraal pleziertje en tegelijkertijd toch nog gepest werd om zoiets intiems. Ik ben wel blij dat de tips blijkbaar zo goed waren dat deze dingen binnen korte tijd gebeurden en niet de deofles de rest van de avonturen letterlijk in de weg zat. Ik heb trouwens even bij een deskundige gecheckt (zus, opname verpleegkundige) en nadat deze was uitgelachen kon ze me vertellen wat er dan moet gebeuren:  waarschijnlijk is ze wel onder algehele verdoving geweest om dit "vreemd object" zoals dat wordt genoemd, met een zuigkracht machine te verwijderen, eventueel zelfs met inknippen van haar 🎶, of een incisie via de buikwand. Dus nog niet zo maar iets! Tenzij de fles aan de voorzijde tastbaar gevonden kon worden door de arts. Dan had ze geluk en was er alleen maar een magneet aan een buigzame slang nodig. Best nog een gedoe dus! 😷  Ik ben onder de indruk! ;)  Overigens heeft mijn zus in haar functie wel eens meegemaakt dat iemand een klein jampotje inclusief deksel van de achterkant had ingevoerd (hoe dan 🤔). En dat het een zeer bijzonder karwei voor het operatie team was om dat te verwijderen. En ook een behoorlijk geurend en vies karweitje. Het gebeurt dus wel dit soort dingen!  

Liefs Tover xxx

 


Ai, ik snap jampotten niet. Ik heb ook een keer een filmpje gezien waarbij een vent een jampot in z’n achterste drukte en deze brak met glasscherven in je kont als gevolg en t bloedde echt erg. Snap niet dat je denkt, ja deze jampot ga ik er in stoppen. Er zijn 1000 betere objecten die je betere experience geven lijkt me …🫣


Reageer