Vraag

Denken jullie ook al zo veel over seks op je 14e? (alleen meisjes)


Reputatie 1
Badge

hoi,

  Ik ben een jongen van 14 en ben de laaste tijd echt wel geil enzo en vroeg me af of meiden ook al zin hebben in seks op hun 14 de? Ik weet ook niet als ze al op hun 14de masturberen en klaarkomen ofzo want in de klas praten we daar wel al eens over en dan zeggen ze dat ze dat nog nooit gedaan hebben. Ook al geloof ik het niet echt. kunnen jullie mij wat meer informatie geven?


10 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Nou ik ben 13 en heb ook al zin in sexs. Op school met vrienden hebbben wij het er eig nooit echt over want als iemand het er over heeft word het stil en gaan we ergens anders over beginnen.  Maar ja ik heb wel zin in sexs enz.

Reputatie 1
Badge

@Anoniempjepanda ben jij een meisje?

Reputatie 4
Badge +2

Ik ben zelf 14 en heb ook wel vaak zin in seks maar heb het nog niet gedaan. In de klas zegt iedereen bij mij ook dat ze nog niets hebben gedaan maar dat zijn zeker leugens lol

Reputatie 4
Badge +4

@Anoniempjepanda ben jij een meisje?

Ja

 

Reputatie 4
Badge +4

Ik ben zelf 14 en heb ook wel vaak zin in seks maar heb het nog niet gedaan. In de klas zegt iedereen bij mij ook dat ze nog niets hebben gedaan maar dat zijn zeker leugens lol

In welke klas zit jij en het is ook wel normaal hoor om nog geen sexs te hebben gehad op je 14de

Ik ben zelf een meisje van 13 en heb ook wel zin in seks op sommige momenten het is heel normaal en meisjes hebben daar over het algemeen wel op deze leeftijd zin in (:

Badge

Heyy goede vraag!!

Toen ik 14 was vond ik dat een lastige keuze! Ik heb er uiteindelijk voor gekozen om nog even te wachten met seks hebben. Maar zelf moet je het ook weten!! 

Groetjessss

Reputatie 4
Badge +4

-onnodige quotes verwijderd-

Ik ben het er wel mee eens om op je 14de al sexs te hebben is wel vroeg hoor

Reputatie 7
Badge +7

Ik ben zelf 13 en word over een paar maanden 14. Ik denk er zelf nog niet heel erg over na maar ik denk ook dat dat bij iedereen anders is. Het kan zo zijn dat 2 meiden van 14, de ene die vingert al en de ander is daar helemaal niet mee bezig. Hopelijk hé ik je wat informatie kunne geven :)

 

Oh en @Datenemeisjeanna het is heel vroeg als je al op je 14de seks hebt gehad. Meeste mensen zijn pas 18 of ouder als ze voor de eerste keer seks hebben gehad. Maar ik zeg niet dat op je 14de seks hebben nooit voorkomt, want het komt zeker wel voor. Alleen bijna nooit.

Ik masturbeer al van in mijn kleutertijd wist toen natuurlijk dat het masturberen was wat ik deed het voelde gewoon lekker aan en doe het nog steeds ben nu 15 heb wel al seks gehad.

Reageer