Vraag

Denken aan seks/fictional crushes

  • 29 February 2024
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hey! Ik ben 14 en ik denk al (niet heel vaak) aan seks, maar eigenlijk heb ik niet echt seksuele gevoelens voor 'echte' mensen, alleen voor fictionele karakters.

Ik pieker er best vaak over want, ben ik te jong? Is dit normaal of raar? En is het normaal om te denken over seks met mensen die niet eens bestaan?

Ik heb mezelf nog nooit aangeraakt op een intieme manier, maar ik dagdroom wel een beetje over seks(met die fictionele karakters).

Ik heb wel een crush (op een echt iemand) maar ik denk minder over hem dan over mijn fictionele crush(es).

Ik vraag me dus af of dit normaal is en of ik de enige ben.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @slay_all_day 

Nog al lastige vraag, maar ik denk dat het nier per se erg is.
Niet elke meisje heeft al op deze leeftijd 'echte' gevoelens voor jongens, dus dat is in pricipe normaal.
Het is best gewoon dat je denkt aan seks met fictionele karakters.

Ik denk dat het nog allemaal wel komt.
Groetjes

Reputatie 1
Badge +1

HOIHOI

Ik denk ook weleens na over fictionele karakters en raak me zelf ook wel eens aan. Ik denk dat je gewoon kan(het MAG moet niet natuurlijk) gaan voelen wat lekker is (veel meiden vinden het lekker als ze over hun clitoris vrijven) ik zou zeggen probeer eens iets. Ga niet met dingen in je vagina die kunnen los gaan of af breken (Zo als een pen met dop niet doen dus.) ik hoop dat je goed waar, je je goed bij voelt

DOEIDOEI

Reputatie 1
Badge

je moet doen wat jij het fijnst vind

Reageer