denk aan sex

  • 19 December 2020
  • 9 reacties
  • 448 Bekeken

Badge

Heyy ik ben een meisje van 12 en Fantaseert vaak over sex  heb het nog nooit gedaan maar zou het wel willen hebben jullie dit snel ook?


9 reacties

Dit is vrij normaal op die leeftijd hoor. Je zit aan het begin van de puberteit dus zulke gevoelens en interesses beginnen op te spelen. Nu denk ik niet dat het al verstandig is om op je twaalfde daadwerkelijk ook seks te hebben. Daar zou ik echt nog even mee wachten.

 

Groetjes

Ik ben 15 en ik fantaseer er ook vaak over maar ook nog nooit echt gedaan. Ik zou wel eens willen proberen maar met wie? 

Badge

Ik ben een jongen van 12 en geloof mij maar... ik heb hier ook (last) van😌😏 dit is normaal. Iedere puber wilt het wel inclusief ik, maar ik heb geen idee wie. Er is geen meid in mijn omgeving war ik het mee wil doen

Gr TS

Reputatie 3
Badge +1

Jup ik ook volgens mij voelt iedereen dit en weet iedereen dat het onverstandig is om het nu al te doen sterkte met je gedoe (。•̀ᴗ-)✧

Ik ben 15 en ik fantaseer er ook vaak over maar ook nog nooit echt gedaan. Ik zou wel eens willen proberen maar met wie? 

Ik zou het ook graag willen doen ik ben zelf 13 maar weet ook nog niet met wie

Ik heb een tip als je het wil maar je hebt niemand oak een kussen of knuffel ga der op zitten en ga met je heupen enz bewegen X lisa

 

Badge

-onnodige quote verwijderd-

heyy ik ben ook 12 (ben een jongen) en denk vaak aan sex en wil t ook graag dus maak je geen zorgen het is normaal

-onnodige quote verwijderd-

 

Ik wil ook graag seks en ben ook 12 kan alleen nog niemand vinden

Reputatie 5
Badge +3

 
(onnodige quote verwijderd)

 

Geef het veel tijd

 

groet

Djeroontje

Reageer