Delen van verhalen over samen masturberen en sex


Reputatie 1
Badge +1

Hey,

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen over samen met iemand masturberen, sex. beffen, pijpen enzo.  Willen jullie ook je leeftijd er mij vertellen. Als jullie ook vragen hebben voor mij mogen jullie die natuurlijk ook stellen :)

Dikki kus!


17 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben echt heel erg benieuwd. Als je op een rare plek hebt gemasturbeerd vind ik dat ook interessant. Ik vind het ion leuk om vragen te beantwoorden dus als je alleen een vraag hebt is dat ook goed. 

Reageer alsjeblieft!

Ps: ik ben 14 jaar bijna 15 

 

Reputatie 1
Badge +1

@Onzichtbaar heb jij een leuk verhaal te vertellen?

 

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb wel eens tijdens lessen in een klas gemasturbeerd.Het was heel spannend en geil.

Reputatie 3
Badge +3

Hey @Het ,

 

hoe is het je gelukt om in de klas te masturberen? Ben namelijk heel nieuwsgierig. 🧐

Reputatie 1
Badge +1

Hahaha, ik ben daar ook wel nieuwsgierig naar.  Het spannendste dat ik heb mij gemaakt is en online gesprek met een vreemde jongen over sex en hij stuurde ook foto’s.  Zelf heb ik geen foto’s gestuurd. 

Reputatie 4
Badge +3

Nou ik zit in een hoek je achter in en ik doe hetals ik zomers een rok aan heb over mijn onderbroek of ik doe voor de les mij onderbroek uit als ik een broek aan heb. Een dan ronjes draaien over je clitof tikjes geven

Reputatie 1
Badge +1

@Het heb je ook wel eens met een rokje aan vantevoren je onderbroek uit gedaan en dan gevingerd? Ben je niet bang dat je betrapt word?

Reputatie 4
Badge +3

Ik denk soms wel eens wat al iemand het gezien heeft maar verder niet echt.

 

ik moest die middag van school naar klasgenoten toe om een opdracht te maken. ik moest naar twee meiden eentje 12 bijna 13 en eentje 13 ik was ook 13. ik was daar al een keer vaker geweest dus ging gewoon via de poort naar binnen beneden was helemaal niemand dus ik dacht die zijn al begonnen dus ik liep naar boven. eenmaal boven hoorde ik allemaal gehijg enzo. zonder er bij na te denken stapte ik de kamer binnen. ineens zag ik ze daar liggen elkaar aan het vingeren gelijk toen ze het doorhadden deden ze de dekens oer zich heen. maar ik had het al lang gezien.  ik liep naar hun bed toe en zei geeft niks en deed al mijn kleren uit behalve onderbroek hun hadden ook nog bh en eentje topje aan en allebij een string. ik ging tussen ze in liggen en toen begon het…...

 

Reputatie 1
Badge +1

Je hebt geluk! Klinkt als een hele leuke en spannende ervaring :) Hebben jullie het daarna nog vaker gedaan?

Reputatie 3
Badge +3

Hey, zelf heb ik eigenlijk nog niks leuks meegemaakt :( maar ik heb min of meer met iemand afgesproken om dat nog te gaan doen.

Reputatie 1
Badge +1

Cool! 🤩 Met wie heb je afgesproken? 

Alvast heel veel succes en plezier! 
 

Reputatie 3
Badge +1

Ik was een keer zwemmen met een vriend van mij, en na het zwemmen ginen we omkleden, in die kleine hokjes, hij zat dus naast mjj, maar er zat een spleetje in de deur, en hij was aan het aftrekken. Toen ik dat zag werd ik geil, en toen ik mezelf wou gaan aanraken zij hij, doe het hokje eens open... toen kwam hij bij mij in het hokje, en ging hij achter mij staan. Ik voelde zijn harde stijve, in mn kont prikken. Hij  ging hij me vingeren todat ik klaar kwam. En toen kwam hij ook klaar. 

En toen liel hin weg, en zij, volgende keer, ga ik je beffen... maar toen kwam ef lockdown🥲

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v forumregel 10: plaats geen onnodige seksuele details.

Ik was een keer op vakantie in Frankrijk op de camping, toen ik zo'n bleke Franse meid tegenkwam. Ik kwam net van het zwembad af op weg naar de gemeenschappelijke douches, toen ik per ongeluk een vrouwelijke douchekabine binnenkwam. Ik schrok me kapot en schaamde me enorm op de eerste plaats, en probeerde weer weg te gaan. Vervolgens zei ze: Kom hier, schatje. (in het Frans natuurlijk). Ze was pak hem beet 4 jaar ouder dan ik en had echt de mooiste postuur die ik ooit in mijn leven kon toeschouwen. Toen hebben we van les gedaan. Uiteindelijk zijn we betrapt door de animatieservice en waren we gescheiden, ik heb haar nooit meer gezien daarna. Wat ik zou doen om haar weer eens te kunnen spreken…

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v forumregel 10: plaats geen onnodige seksuele details

Ik heb ook niet veel mee gemaakt :( alleen online wat spanned (naakte) video gesprekken maar ik ben te verlegen on in het echt wat te doen:(

Reputatie 5
Badge +3

een jaartje of 2 geleden ongeveer ging ik samen met een goede vriendin zwemmen bij het Sportiom, ik had al langer een oogje op haar dus ik was helemaal blij. Toen ze in bikini uit het kleedhokje kwam kon ik mijn ogen bijna niet van haar borsten krijgen, wow ze waren echt heel groot en ik voelde meteen een erectie opkomen. Vlug het bad in en dat werd na een uurtje al wat romantischer, we zoenden een beetje en ik liet mijn hand over haar bikini topje glijden. Ook zij kneep soms even in mijn zwembroek en voelde dan aan mijn penis. Na een paar uurtjes zijn we ons weer gaan omkleden en net toen ik mijn kleedhokje in wilde gaan trok ze me haar hokje in en duwde ze vlug de deur dicht. We begonnen meteen weer te zoenen en hebben super spannende maar heerlijke seks gehad. Elke keer als we wat hoorde waren we stil en keken we elkaar gespannen aan, bang dat we betrapt zouden worden. Er kwam zelfs nog iemand in het hokje naast ons terwijl we heel zachtjes door zijn gegaan ;) Toen we klaar waren en we weg liepen keek een schoonmaker die rond liep ons heel boos aan en wij maakten ons vlug uit de voeten haha, we zijn daar nooit meer terug gekomen.

Badge

Ik heb zelf niets mee gemaakt ik hoop wel, dat het gaat gebeuren 😊🤩

Reageer