Vraag

De Vriend van mijn zus

  • 1 January 2018
  • 3 reacties
  • 848 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, ik heb een probleem. Ik heb een relatie met de vriend van mijn zus. We hebben nu al ongeveer 1 maand en zijn ook zeker seksueel actief. Nu is het probleem dat mijn vader weet hier vanaf want hij heeft ons gehoord toen we samen bezig waren en dachten dat er niemand thuis was. Ik ben alleen bang dat hij het aan mijn zus verteld, ik weet niet of ze boos word want wij zijn samen ook al een keer wezen "rommelen". Ook 1 keer met haar/mijn vriend er bij.
Ik weet nu niet wat ik moet denken
Groetjes!

3 reacties

Je moet het echt vertellen aan je zus, ze zal heel boos worden en verdrietig zijn als ze het niet weet. Misschien doe je het wel om de kick dat het eigenlijk niet mag maar het is echt niet oké dat je rommelt met de vriend van je zus! So Tell her en wees eerlijk
Het best is om het te vertellen hoe moeilijk het ook zal zijn, want uiteindelijk komt het toch en en dan kwets je haar nog meer. Stop er in iedergeval mee.
Hoi schat,

Als ik het goed begrijp heb je een keer samen met je zus en haar vrien en een keer met jou vriend je zus en haar vriend samen aan het rommelen geweest. Als dat zo is dan zou ik als ik jou was gewoon dat nog een keer op die manier doen. dus dat jij je zus en haar vriend samen een sexuelle actiefitijd gaan doenom je band tussen je jou en zus en haar vriend te versterken. Als ik het verkeerd heb begrepen dan vraag ik je of je het wat beter kunt uit leggen aan mij.

Groetjes,
T

Reageer