de gekste plek waar je hebt gevingerd of getrokken

  • 5 February 2022
  • 44 reacties
  • 4190 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hey jongens ,meiden 

 

Wat was de gekste plek waar je jezelf hebt gevingerd of getrokken en hoe oud ben je


44 reacties

Reputatie 3
Badge +1

@JulieRoosje09 
Dapper dat je het daar durfde te doen ? Maar waarom deed je het en hoe kwam je erbij dan om te Doen ?

Reputatie 1
Badge

Geen iedee eigenlijk bij iemand thuis op de wc denk ik

 

Ik ben 15.5

Reputatie 3
Badge +1

Geen iedee eigenlijk bij iemand thuis op de wc denk ik

 

Ik ben 15.5

1.Waarom besloot je om te doen ?

2. Ben je gekomen?

3. Hijgde je en kreunde je ?

Reputatie 1
Badge +2

Bij iemand thuis op de  bank terwijl er 5 mensen in de zelfde kamer er waren

Hoi.  Raarste plek was op de tribune van onze sportzaal, mn ( toen nog) crush stond als straf in de hoek ( die juf is een beetje crazy) en ik kon niet van 'm wegkijken. Vind 'm super hot in zn korte broekje enzo en schattig handjes op zn rug  en toen heb ik tegen die juf gezegd dat ik buikpijn had en op de tribune ben ik naar hem gaan kijken en mezelf gedaan :blush:  omg ik schaam me wel een beetje het voelt zo gemeen maar ik vind 'm super lief hoor. En ik was nog net 12. geloof ik.

1. Ben je gekomen?= ja

2. Moest je heel stil zijn of kreunde en hijgde je beetje ?= niet superstil maar k kon niks laten merken natuurlijk daar zo :blush:  maar k had wel alle tijd was nog pas in de 10e minuut van de les ofzo en hoekstraf duurt daar minstens 10 min.  Nouja ik lijk wel gek maar zo was het wel :thinking::blush:

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 5
Badge +3

Lekkerr hoor Ellen 

-onnodige quotes verwijderd-

hihi nouja ik vond mezelf wel een beetje gemeen wat zou jij vinden als jij dat was ?;)

Lieve groetjes Ellen. -xxx-

Reputatie 5
Badge +3

Nou ik denk niet dat dat zo gemeen is hoor

Thank you 😚

Reputatie 1
Badge

Geen iedee eigenlijk bij iemand thuis op de wc denk ik

 

Ik ben 15.5

1.Waarom besloot je om te doen ? = ik was geil en had zin in aftrekken dus ja

2. Ben je gekomen?= jazeker

3. Hijgde je en kreunde je ? = een klein beetje

 

@plnoniempje @Privè ja ja was ook niet gemeen bedoeld idd maarja hij stond zich te schamen daar en ik doe dat daar voelde ik een beetje schuld om 😊 maar t was stiekem ook wel 👍

Lieve groetjes Ellen -xxx-

tijdens de online les

 

12 jaar

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik was een keer een wandeltocht aan het uitzetten in een groot natuurgebied en het was warm, het was zonnig. Petje op, korte broek aan,  en ik hoorde alle geluiden van het bos en ik zat te  bedenken of eigenlijk te verlangen naar hoe zou het zijn als ik hier met een meisje samen liep en we van elkaar hielden en dat soort dingen. En ik zag dat voor me en de wind waaide zo lekker zacht om me heen en ik voelde van die plantjes en struiken langs mijn benen. En ik was bijna klaar met de kaart die ik moest maken en toen ben ik in een grote struik gaan uitrusten en droomde een beetje en toen voelde ik dat  er wat gebeurde ‘beneden’en dat heb ik toen maar laten gebeuren en het voelde fijn :blush:  en toen alles weer netjes gemaakt en even  soort van ingedut  en toen ben ik verder gelopen. Verderop in een meer gedoken en leker gezwommen,  en dan naar huis. Misschien raar maar zo ging het en ik voelde me er ook niet raar van of schaamte. Het was eerlijk gezegd gewoon fijn.

Grtz en liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +17

Nou ik denk niet dat dat zo gemeen is hoor


Ik denk het ook niet, ik zou het een compliment vinden ook al zou ik me vreselijk schamen. Ken de straf goed dus snap wel wat Ellen bedoeld maar het zou me denk ik juist soort van troosten ofzo :)

Reputatie 1
Badge

Meisje, 13

ik heb een keer mijzelf gevingerd naast mijn neefje van 9 in bed en ben vgm niet betrapt

Reputatie 7
Badge +7

Op de voetbalveld, het was heel erg koud en het ging vriezen dus toen ik klaarkwam voelde het heel stom want het was heel koud. ( 15 jaar) 

 

​​

Reputatie 7
Badge +17

Ging vanzelf dan ? als ik mag vragen :blush:

Reputatie 7
Badge +7

 

Ja 😉

Reputatie 7
Badge +17


Oké ja dat ken ik wel,  bij heel erge schaamte had ik dat en het was niet echt fijn “komen “zeg maar maar meer door spanning en schaamte. hoop ik niet meer te krijgen :blush: dan was mijn andere verhaaltje veel leuker haha ;)

Grtz en liefs Julian X

Reageer