Vraag

de eerste keer slechtste keer...??

  • 18 April 2024
  • 6 reacties
  • 347 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Mijn eerste keer seks was zegmaar tegen mijn zin!

Ik werk op mijn 12 jaar verkracht.

Ik heb niet echt nood om het nog eens te doen maar mijn lief wil echt graag.

hij zegt dat hij niets wil forceren maar als het niet snel gebeurt wil hij het uitmaken!!

ik weet echt niet wat ik moet doen!!

 

any tips???

 

mgv domme panda


6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

hij zegt dat hij niets wil forceren maar als het niet snel gebeurt wil hij het uitmaken!!

ik weet echt niet wat ik moet doen!!

Meteen dumpen die gast. Wat een gek is dat! Jij hebt iets traumatisch meegemaakt en het enige waar hij aan kan denken is of hij wel snel genoeg aan z’n trekken komt.

 

Reputatie 4
Badge +3

Hi! Dat klinkt tegenstrijdig dat hij niet wil forceren maar het wel gaat uitmaken als jullie het net snel gaan doen…

Je moet nooit iets tegen je zin doen, dus laat hem maar wachten tot jij er echt klaar voor bent. Als hij je zo behandeld is hij jou niet waard, denk ik dan.

Succes! Groetjes Super

Reputatie 6
Badge +1

Heyy @domme panda 

Als dit vaker gebeurt zou ik het uitmaken. 

Hij forceerd je duidelijk

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Ik vind, sorry voor het woord, dat een slechte vriend.  Als ik hem was zou ik voor je willen zorgen en je helpen en je troosten en er voor je zijn. Je gaat toch niet iemand dwingen die zoiets heeft meegemaakt?  Als jongen zeg ik, dit is geen goede vriend en geen liefde. Ik vind dit echt waardeloos, egoïstisch.  Het spijt me om te zeggen, maar ben je niet beter af zonder hem? Jij verdient een lieve leuke geduldige vriend die er voor je is en je vasthoud als je het nodig hebt. En je begrijpt.  

Veel sterkte , het is niet makkelijk voor jou denk ik !

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @domme panda ,

Het is echt niet oke dat hij zoiets doet, en ga het echt niet doen! Ik ben het wel met iedereen eens, ik denk dat hij echt niet goed voor je is en je het beter kunt uitmaken..

Dat is misschien lastig, maar als hij zoiets doet is hij waarschijnlijk alleen je vriend voor seks en niet omdat hij van je houdt.

Veel sterkte!

Reputatie 7
Badge +5

Hii @domme panda,

Heel naar dit.. Sluit me helemaal aan bij de reacties van de anderen. Als hij gaat dreigen om het uit te maken omdat hij seks wilt is het misschien beter om het zelf met hem uit te maken. Jij hebt iets traumatisch meegemaakt en  je vriend hoort er voor je te zijn en hoort je juist te steunen hiermee, maar hij doet het tegenovergestelde en hij gaat je juist pushen om seks te hebben.. Je verdient echt beter dan dit! 

Je moet echt nooit wat tegen je zin in doen en ga niet over je eigen grenzen heen. Let daar goed op asjeblieft❤️

Sterkte en liefs van mij <3

Reageer