de eerste keer klaarkomen

  • 21 May 2023
  • 8 reacties
  • 993 Bekeken

Badge

Hoe was jullie eerste keer klaarkomen en wat kwam eruit en hoe oud was je 


8 reacties

Reputatie 2
Badge

Kan ik me niet herinneren. Kwam sowieso niks uit op die leeftijd. Ik was tussen de 11 en de 12 denk ik.

Badge

Ik was 11 12 zoiets en ik begon mezelf te ontdekken ik begon op internet op te zoeken wat is aftrekken ik begon me eigen lul aan te raken en uiteindelijk na een tijdje trekken kwam ik klaar het voelde erg fijn en lekker er kwam niks uit maar dat is normaal op die leeftijd vlgm.

Reputatie 4
Badge +2

Toen ik eerst klaarkomen kwamen er niks uit na paar keer dat doen kwam er wel uit 

Badge

ik weet de leeftijd niet meer maar de eerste keer kwam er niks uit (wat normaal is)

Reputatie 1
Badge +1

Ik was volgens mij 11, en er kwam ook bij mij niks uit.

Ik was 12. En ik was al enige tijd bezig. Het voelde opeens heel lekker en toen ik naar beneden keek zag ik veel sperma 😂

Reputatie 7
Badge +7

Ik denk dat ik misschien 10 of 11 was

Maar ja, masturberen is vrij natuurlijk en instinctief, of zo? Dus ik had geen idee dat ik iets deed dat bijna iedereen deed. Ik dacht dat ik de enige was zelfs. 

Instinctief dus, want op één of andere manier zat ik vrij snel goed

Ik herinner me dat nog, dat ik een beetje zat te proberen wat lekker was. Verder zou ik niet weten hoe ik uiteindelijk bij de manier ben gekomen waarop ik de komende jaren heb gemasturbeerd, ik zou dus ook niet weten hoe de eerste keer was

Reputatie 7
Badge +5

Ik was 10 jaar en hoorde vrienden erover praten ik heb het toen thuis op m’n kamer geprobeerd en deed maar wat tot m’n oudere broer binnen kwam en hij heeft het toen bij mij voorgedaan ik trilde aan alle kanten en er kwam bij mij ook niks uit, en nog steeds niet 

Reageer