Vraag

Dag 4-5: No-Nut-November

  • 4 November 2023
  • 7 reacties
  • 403 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Yo allemaal,

Vandaag dag 4/5 (laat in de avond gemaakt) van No-Nut-November!

Hier zijn een paar vragen:

  1. Zit je er nog in,( hoe is het gestopt of doe je zowiezo niet mee?)
  2. Merk je voor of nadelen en hoe lastig is het.
  3. Hoelang denk je dat je nog erin blijft?
  4. (optioneel) Al een natte droom gehad?

Ik zit er zelf nog in, begint wel echt lastig te worden vooral omdat ik 27 okt al begonnen was!
Heb zelf nog geen voor/nadelen ervaren, voel mij misschien iets energieker maarja..

Ben benieuwd, laat het weten!

Grt Justin!


7 reacties

Reputatie 2
Badge +1
  1. Zit je er nog in,( hoe is het gestopt of doe je zowiezo niet mee?)  Ja
  2. Merk je voor of nadelen en hoe lastig is het. Het enige voordeel dat ik momenteel kan noemen is minder zooi opruimen en ik houd ook wel meer energie over.
  3. Hoelang denk je dat je nog erin blijft? Ik denk tot 2/3 ofz, 30 dagen is echt wel lang voor iets wat niet wetenschappelijk bewezen is. Het is juist beter om wel klaar te komen ipv jezelf te onthouden ervan.
  4. (optioneel) Al een natte droom gehad? Nog nooit, dus ook deze maand niet.
Reputatie 3
Badge

Je kan het ook laten weten in mijn Topic

sqt is wat overzichtelijker dan elke keer een nieuwe aanmaken

 

Reputatie 3
Badge +3

Yo allemaal,

Vandaag dag 4/5 (laat in de avond gemaakt) van No-Nut-November!

Hier zijn een paar vragen:

  1. Zit je er nog in,( hoe is het gestopt of doe je zowiezo niet mee?) ja 
  2. Merk je voor of nadelen en hoe lastig is het. soms wil ik het wel maar dan lukt het mij wel om het tegen te houden
  3. Hoelang denk je dat je nog erin blijft? ik hoop tenminste tot dag 17
  4. (optioneel) Al een natte droom gehad? nee maar nog nooit in mijn hele leven wat opzich wel gek is maar ja, we zien wel.

 

Reputatie 7
Badge +17
  1. Zit je er nog in,( hoe is het gestopt of doe je zowiezo niet mee?) Ja, zit er nog in
  2. Merk je voor of nadelen en hoe lastig is het. Merk echt geen enkel voordeel.
  3. Hoelang denk je dat je nog erin blijft? Ik denk dat dit de laatste dag wordt. Waarschijnlijk ga ik vanavond weer beginnen.😄
  4. (optioneel) Al een natte droom gehad? Nope. Die heb ik sws maar 2 keer in m’n leven gehad toen ik 13 was. Daarna nooit meer.
Reputatie 7
Badge +8

Ik doe niet mee maar denk dat het wel grappig is als ik dit invul. 

  1. Zit je er nog in,( hoe is het gestopt of doe je zowiezo niet mee?) als ik mee dee heb ik gisteren verloren 😔 gebeurt gewoon soms weetje. Is te danken aan mijn estrogeen van mijn  ongesteldheid. 
  2. Merk je voor of nadelen en hoe lastig is het. Ik kan me voorstellen als je in een bui zit ofzo dat het wel erg rot kan zijn. Maar op hetzelfde moment, seks is niet alles dus is niet ofzo dat ik continue mijn seks drive zit te onderdrukken. Heb er amper een. 
  3. Hoelang denk je dat je nog erin blijft? Niet. Ben eruit gegooid door gisteren 
  4. (optioneel) Al een natte droom gehad? Ben een noot-loos iemand (ben een meisje met een vagina). Dus geen natte dromen voor mij, ooit. 
Reputatie 7
Badge +7

Je kan het ook laten weten in mijn Topic

sqt is wat overzichtelijker dan elke keer een nieuwe aanmaken

 

Ja op dag 14-15 doe ik wel weer een nieuwe, anders is t idd wel veel

Zit je er nog in,( hoe is het gestopt of doe je zowiezo niet mee?)

Yep

Merk je voor of nadelen en hoe lastig is het.

Het enige nadeel is dat ik last heb van de drift om te gaan rukken, maar de voordelen zijn een stuk beter: ik heb meer energie, meer zelfvertrouwen en ik begin helderder na te denken. 

Hoelang denk je dat je nog erin blijft?

Tot het einde 😎

(optioneel) Al een natte droom gehad?

Nee

 

 

Ik raad iedereen het aan om vol te houden. het zal zwaar zijn, maar uiteindelijk wegen de gigantische voordelen het af tegen de lust. Houd je zelf bezig, ga naar buiten. Hou vol!

Reageer