Vraag

Dag 2: No-Nut-November

  • 2 November 2023
  • 10 reacties
  • 289 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Yo iedereen,

Dag 2/30 vandaag van NNN 💪

WIE ZIT ER NOG IN?

Laat het me maar weten, ben wel benieuwd en hoe gaat het met je en merk je voor-/nadelen?
Als je niet meer in zit en je hebt je best gedaan, geen zorgen :) Ik zit er nog in

Over paar dagen weer een update?

Groetjes!


10 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Heel eerlijk ik doe er niet aan mee

Gwn omdat het een verzonnen internet challenge is is niet bewezen dat het echt voordelen brengt.

Ook zegge ze dat het juist prima is om seksueel actief te blijven. Niet te vaak natuurlijk (elke dag) maar gewoon een x per week

 

Reputatie 5
Badge +1

Ik zit er ook nog in ik merk nog niet echt voor of nadelen

Reputatie 3
Badge +3

Ik doe nog mee

Reputatie 7
Badge +17

Ja, ik zit er nog in en het valt me allemaal wel mee. We zijn ook nog maar op dag 2 natuurlijk. Volgens mij heeft vriendje het er al wel wat moeilijker mee, maar ja, het was zijn idee om mee te doen. 😂

Nadelen merk ik nog niet echt. Voordelen ook niet (daar moet je je ook niet te veel bij voorstellen. De voordelen van niet masturberen worden heel erg overdreven door NoFappers).

Succes voor iedereen die meedoet.

Het lijkt me wel handig om alles in dit topic te houden trouwens. Dus niet voor elke dag een nieuw topic of zo. Dan gaat het ook op bloggen lijken en dat vind KT niet goed denk ik. 😉

Reputatie 3

Yo iedereen,

Dag 2/30 vandaag van NNN 💪

WIE ZIT ER NOG IN?

Laat het me maar weten, ben wel benieuwd en hoe gaat het met je en merk je voor-/nadelen?
Als je niet meer in zit en je hebt je best gedaan, geen zorgen :) Ik zit er nog in

Over paar dagen weer een update?

Groetjes!

Gaat nog wel prima maar wil wel zeg maar

Reputatie 7
Badge +11

Ik ben al vandaag gefaald 🙈

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +7

Er zijn wel wat voordelen maar die zijn niet wetenschappelijk bewezen, het verschilt ook per persoon.

Er zijn wel wetenschappelijk bewezen voordelen van masturberen, t is zowiezo niet slecht maar ik zelf doe gewoon mee om die mogelijke voordelen (zoals meer energie enzo) zelf te ervaren

maar dankjewel allemaal!!!

Reputatie 2
Badge +1

Ik zit er ook nog in

 

Whoo ik ben een meisje maar probeer toch mee te doen en zit er nog in!!!!

Reputatie 7
Badge +9

Lol wel leuk om te zien dit. Ik probeer zelf altijd aftrekken tot een minimum te houden, maar november is wel ietsje anders. Zit er nu nog in :)  Qua voordelen in het algemeen (dus niet deze maand) merk ik vooral dat ik beter ben geworden in emotieregulatie (of ik ben gewoon ouder geworden lol) en ben meer zelfverzekerd geworden. 

Maar ik heb wel jongens in mijn klas die echt heel hard erover praten. Kan echt niet, zit je in de 4e en zet je jezelf zo voor schut op school haha. 

Maar ja groetjes!!

Reageer