Skip to main content

hoi allemaal, 

Ik heb een crush op mijn stiefzus.

Ik wil graag seks met haar ookal is dat een soort van illegaal. maar als we het allebei willen vind ik het gewoon oke.  

Maar mijn vraag is: Hoe vraag ik haar verkering en als we hebben hoe zorg je dat we allebei seks willen (Hoe begin ik daar aan?)

 

Groetjes AnoniemeDutch

Hoi. 

Ik zou je stiefzus niet vragen .. jullie zijn familie en kunnen t leuk hebben maar niet op die manier .. ik denk zelf dat je dan ook niet gelukkig zal worden 


Heyy,

Net zoals Annoniempje.x zei: jullie zijn familie.

Maar als je het echt wil dan zou ik haar eerst vragen als ze een crush/vriendje heeft. Als het niet zo is kan je met kleine stapjes verder gaan.

 

Succes!!! <3


Ja kleine stapjes soms dichter bij maar zitten kan helpen en per ongeluk aanraken en opzich is het niet bloed familie dus ja. Alleen moet zij het ook willen en weet je eigenlijk wel of zij jou soort van leuk vindt ofzo?


Laatste optie als het niet lukt is wel ongemakkelijk en beetje raar maar vragen of ze straks naar je kamer komt over bijv. 5 minuten en dat je dan voor dat ze binnen komt aan het aftrekken bent en dat ze het ziet, misschien wilt ze dan mee doen maar dan moet je zeker weten dat het niet de verkeerde kant op loopt. Misschien vreselijk idee maar je kan het altijd proberen.


-onnodige quote verwijderd-

Heel raar maar werk wel bij wij vroeger 

 


Hoi. 

Ik zou je stiefzus niet vragen .. jullie zijn familie en kunnen t leuk hebben maar niet op die manier .. ik denk zelf dat je dan ook niet gelukkig zal worden 

 

Een stiefzus is niet je zus Is en met  meeouder geen family Je kan perfect verlief op haar worden en zelf trouwen Als jullie verlieft op elkaar en een fijne relatie zou je aan seks kunnen denken


thx voor de hulp


Reageer